June review

úterý, července 10, 2012

Tento príspevok bude o mojích kozmetických nákupoch počas mesiaca. Chcela by som písať však o tom, v čom som sa sklamala a čo ma naopak prekvapilo.

Dnes by som sa chcela venovať kozmetike ELF.
V mesiaci Jún som si objednala historicky svoj druhý balíček. Túto kozmetiku som si neskutočne obľúbila asi ako každý. V prevej mi síce urobili menšiu chybičku, no v druhej ma sklamali o čosi viac. 






Kabuki som už chcela veľmi dlho. Na Elf stránke je Kabuki v rade Studio a v rade Glamour. Už som bola pevne rozhodnutá pre ten z rady Studio. No, keď som sa lepšie pozrela práve ten z rady Glamour tam bol v akcií z nejakých 6 € na 3,50 €. Nieže by kôli tej akcií, ale jednoducho ma tento viac lákal. Tak som neváhala a objednala som si ho. Keď mi prišiel o 4 dni domov, prvé čo som si z balíčka otvárala bolo Kabuki. Už len prvý pohľad však bol sklamanie. Každý jeden aplikátor, ktorý som si zatiaľ od Elfu objednala bol kvalitne vyrobený a ani po dlhom umývaní a používaní štetinky neopadávali. Sú stále ako nové. Tento som ešte len chytila do ruky a štetinky začali ubúdať. Navyše ani nie po týždni - Glamour - ozdôbky opadali a ani neviem kde. Nakoniec som našla pozostatok v kozmetickej taštičke s kúpaliska. Ďalším sklamaním bolo to, že už na dotyk je Kabuki ako stierka na holenie. Štetinky sú tvrdé.  Nehovorím,že by mali byť extra mäkké, ale tieto sú až prehnane tvrdé. Zdá sa mi ako keby zachytávali aj menej púdru a na tvár si dávam buď väčšie množstvo alebo nič. A posledné mínus, ktoré nedokážem pochopiť je to,že ani po 3 umytiach neubúda taký zvlýštny zápach zo štetiniek. Zároveň je to moja prvá vec, ktorá ma od Elfu sklamala. To by bolo o mojom prvom Kabuki asi všetko..

Už aj na mojom extra kvalitnom foťáku je vidno,že štetinky niesú celkom dobré ..

2. Elf - Zmatňujúci púder 


Aby tu teraz nebolo len zlé o Elfe a aby som mu len nekrivdila. Spolu s Kabuki som si objednávala aj tento matujúci púder. Veľmi som mu nedôverovala, no nutne som potrebovala na leto púder, ktorý mi na tvári neurobí neporiadok. Na obrázku nevyzeral tak luxusne, no keď mi prišiel domov a odbalila som ho, už len to balenie ma očarilo.


Veľké zrkadielko je proste luxus. Teda aspoň mne to tak príde. Hubičku na aplikovanie síce nepoužívam pretože som zvyknutá na štetce. Alebo skôr milujem štetce! Používam ju len ak pri sebe nemám štetec. Je veľmi jemná, ale nie ako velúrová ,skôr až taká gumová. Preto mi to príde občas aj nemožné sa s ňou púdrovať.  K púdru : Je to zatiaľ môj jediný púder, ktorý naozaj matuje, je veľmi jemný a dlho vydrží. Veľké plus je aj to,že púder sa dokáže prispôsobiť farbe pleti. A aj počas tých najhorucejších dní je to môj najlepší kamoš.Krytie : je vďaka prispôsobovaniu naozaj dobré. Celkovo : Milujem tento púder! 

To by bolo dnes k Elfu všetko.
Aké máte vy skúsenosti s ELF? Ktorý produkt by ste mi poradili aby som si objednala? 

You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. Ségře také přišel balíček od Elfu. Tvářenku jsem si oblíbila, budu si ji muset také objednat. Zbytek věcí mi ale jako nějaký zázrak nepřišel.
    Ale pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook