5 ♥

neděle, září 16, 2012

Keďže som dlhú dobu nepísala,pretože som mala na to celkom aj dôvody, dokonca som bola rozhodnutá,že už príspevkami ani prispievať nebudem.Bohužiaľ to nutkanie mi nedalo.

Rozmýšľala som ako znova začať.Na blogu som zatiaľ u 3 blogeriek našla "rubriku"alebo ako to nazvať s názvom 5.Mala by obsahovať 5 vecí, ktoré ste si za posledné dni obľúbili alebo s ktorých máte radosť.
Mojích noviniek počas celých prázdnin by síce nebolo len 5, ale na začiatok stačí.

Kniha - Dan Brown - Da Vinciho Kód
Áno, môžem sa ísť hanbiť pretože film som ešte nevidela ani z diaľky.Našťastie som sa konečne umúdrila a rozhodla som sa,že čítanie sa nebude týkať len časopisov.Istú dobu som už čítala, ale potom so mnou začala šľahať silná puberta a čítaniu odzovnilo.Teraz som sa k tomu vrátila.Táto kniha je pomerne hrubá a na to,že ju mám 3 dni som už prečítala viac než polovicu.Kto videl film vie,kto nie kúpte si aspoň knihu.Odporúčam!


Kabelka - Tally Weijl
Možno,že si neobjednávam super drahé veci zo super stránok(zatiaľ), ale za to mám super obchod pod nosom.Hrdo môžem povedať,že milujem Tally Weijl.Za posledný mesiac som si v ňom nakúpila celkom dosť vecí.Táto kabelka bola jednou z nich.Myslím,že ju každý určite už niekde videl.Ja mám tú v tmavomodrom a mám z nej veeeeľkú radosť.


Hodinky - Tally Weijl
Sú síce len také obyčajné ale aj tak mám z nich radosť.A myslím si,že len na to ukazovanie času zas nejaké extra hodinky nepotrebujem.Ešte k tomu keď mi čas môže ukázať aj mobil.


Clothes - Svetrík s troštvrťovým rukávom C&A, Tričko s troštvrťovým rukávom Tally Weijl 
Sľubujem,že toto už je posledná vec s Tally v tomto príspevku.Akosi sa mi začali páčiť trojštvrťové rukávy.Na jeseň(keby bola ozaj ako jeseň) sú najvohdnejšie.Nie je mi v nich zima ani teplo.
Zbožňujem detaily ..

..Milujem toho králička! 
Hair Care - MATRIX - Conditioning Balm parfums.sk
Ako som už hovorila každé vlasy potrebujú starostlivosť.A tie moje myslím,že tiež.Snažím sa aby boli v čo najlepšom stave.A tento balzam pomáha tiež.Vlasy sú po ňom omnoho hydratovanejšie a ozdravujú polámané a rozštiepené končeky. Taktiež zanechajú na vlasoch ešte dlho krásnu vôňu.



Dúfam,že sa Vám článok páčil. 

You Might Also Like

4 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook