Ako si poradiť s krepovitými vlasmi ?

úterý, října 16, 2012

Problém s krepovitými vlasmi ma drží už veľmi dlho.Vždy som to riešila žehličkou alebo olejčekami na vlasy.

Dovtedy, kým som nevidela video slečny youtuberky iheartmakeup92 v ktorom ukazovala produkty od značky TIGI Bed Head.


parfums.sk - cena : 11,30 €
Možno,že Vás odradí cena hneď na začiatku, ale treba si uvedomiť,že tento šampón má až 750 ml.
Popis : Šampón je určený na krepovité a nepoddajné vlasy.Pôsobí proti krepateniu,poskytuje tepelnú ochranu pri žehlní a fénovaní vlasov.Vlasy sú zdravé,plné energie a krásne rovné.
(zdroj parfums.sk)

Balenie je teda dostatočne veľké dokonca s dávkovacou pumpičkou,ktorú milujem.
Vôňa je príjemne sladká,cukríková a po umytí ostáva na vlasoch ešte veľmi dlho.Kto predsa nemá rád  voňavú hrivu.Konzistencia je krémová a pomocou pumpičky si dáte do dlaní približne toľko, koľko potrebujete a už len umývate.Samotný účinok apsolútne neklame s popisom.Už po prvom umytí som pocítila na svojich vlasoch obrovskú zmenu.Vzadu na vlasoch sa mi vždy robili kučeravé guče, ktoré som vždy musela vyžehliť.Vo vlhkom prostredí sa mi nadmerne vlnili vlasy ako keby som si ich vlastne ani nežehlila.Jemné vlasy mávam len po maskách a po použití olejčekov.Tento šampón vyriešil moje problémy ľahko a rýchlo.Vlasy sú potom naozaj jemné,krásne vôňavé a zdravo vyzerajúce.Nespozorovala som žiadne zlámané končeky ani suché vlasy.Naozaj ho nechválim len tak zo srandy a ozaj odporúčam každému kto má problémy s krepovitosťou.Za tú cenu sa naozaj oplatí! 



Pre mňa jednoznačne 5/5 muffinkov! 




Čo vy a TIGI? Máte skúsenosti s toutou kozmetikou? 
Alebo dokonca máte doma nejaké produkty od tejto značky ? 

You Might Also Like

1 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook