My weekly RANDOM.

neděle, listopadu 18, 2012

V najhorší a najnudnejší deň v týždni vyťahujem moje fotky z foťáku, ktorý celý týždeň bol v akcií a fotil fotky všehodruhu. Okrem iného včera som oslávila oficiálnych 9 mesiacov s mojím priateľom, oficiálne videla prvý krát za svoj život film Nedotkunuteľní,a oficiálne som sa rozhodla, že sa začnem učiť Francúžštinu. Nech žije Nedeľa !



Jeans Tally Weijl, T-shirt www.bonprix.sk // len my dostaneme v kine zadarmo Red Bull//
môj ňufáčik // na romantickú náladu, romantické čítanie

Môj box je full / Obľúbená kabelka z Deichmanu//
Večer želaní // Kúsok z mojej triedy
Obľúbená zimná domáca činnosť // Kabát NY 59,99 Eur bude môj //





Čo vy a Váš týždeň ? 

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook