Vianočný wishlist

pondělí, listopadu 12, 2012

Dnes oneskorený, večerný a stručný článok. Nebolo času predsa je pondelok. Tak dúfam,že vysvetľovať nemusím nič. Wishlist sa skladá z úplne jednoduchých vecí, pretože aj tak neviem čo by som chcela aby mi vlastne ten ježíško doniesol..


1. Zo všetkého najželanejší SAMSUNG GALAXY S II, 
ak mi ten ježíško donesie, potom mi ku šťastiu chýba už iba maličko.haha
2.Sada Bioderma - to najlepšie pre pleť
3.Nejaký pekný Diár na 2013
4.M.a.c - tvárenka, najlepšia v nejakej krásnej marhuľovej farbe
5.Vonné sviečky 
6.Štetce Zoeva 
7.Kabelka z internetu - jedna už je síce na ceste, ale kabeliek nieje nikdy dosť
8.Macadamia - maska,na blogu už zmieňovaná
9.Paleta očných tieňov

Čo si prajete vy ? :) 

You Might Also Like

6 Lovely reactions

  1. na jednej slovenskej stránke
    http://www.bag-bag.sk/kabelka/1578/bb1578-hneda

    OdpovědětVymazat
  2. možno,že je aj česká skús pohľadať na googli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že wishlist máš opravdu povedený :)
    Jinak hnědou kabelku co si přeješ jsem dostala od přítele, ale k mé postavě 156cm je opravdu velká. Proto raději varuji, aby jsi pak nebyla vykulená jako já :D

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že wishlist máš opravdu povedený :)
    Jinak hnědou kabelku co si přeješ jsem dostala od přítele, ale k mé postavě 156cm je opravdu velká. Proto raději varuji, aby jsi pak nebyla vykulená jako já :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem :)
    mám 161cm tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook