5

pondělí, prosince 03, 2012

5 vecí, ktoré mi počas uplynulých dní urobili radosť.



Nový Diár

Predčasný Ježíško ku mne zavítal už na začiatku decembra a doniesol mi diár, ktorý som si priala. A vraj stál 6,99 € a kúpil ho v Tescu. Trošku mi je ľúto,že už ďalší rok ubehol ako voda a spolu s ním budem musieť vymeniť aj môj starý Life Organizer. Je síce až do Januára, ale ešte som dlhšie ako rok so starým diárom nevydržala. A na nový som sa fakt tešila!

Čítanie

Celý minulý týždeň bol v znamení kníh. Teda aspoň pre mňa. Navštívila som mestskú knižnicu, založila si čitateľský preukaz a požičala si nové knihy. S každej novej knihy, aj keď požičanej mám radosť a aspoň ma neopúšťa chuť čítať ich, iba ma tlačí čas, aby som sa čo najskôr pustila do ďalšej. Zatiaľ mám prečítanú romantiku od Catherine Alliottovej, ktorej koniec ma síce poriadne naštval, pretože som nečakala,že skončí tak ako som nechcela, ale čítanie stálo za to. Odporúčam !

Paleta očných tieňov


Pôvodne som chcela paletku zo stránky Zoeva.sk, ale k tej sa dostanem postupne. Táto je zo stránky beangel.sk. Stránka beží aj voľne po boku na facebooku ak si všímate a môžete na nej nájsť aj nejaké sady štetcov a kabelky. Bol s ňou síce trošku problém, pretože ich nemali na sklade, ale keď im ich dodali, paleta mi prišla prvou triedou domov. Sú to zemité tiene a zatiaľ som s nimi spokojná. Paleta obsahuje 120 očných tieňov zo shimmerom aj bez. Zároveň je to moja prvá veľká kozmetická paleta a určite nie je ani posledná.

Deichman boty

Topánky sa mi nepodarilo zachytiť krajšie, ale keby som Vám ich mala fotiť teraz tak už také krásne nové nie sú. Rozhodne mám s nich obrovskú radosť! Zvnútra sú vyteplené a hrejivé. Už dlhšie som ich pozorovala, ale nakoniec som im neodolala a kúpila som si ich. Cena je 29,90 € po zlacenení.

Macadamia 


Poslednou vecou je táto maska, ktorú som Vám tu už recezencovala. Nič viac k tomu dodať nemôžem len stále samé dobré. Proste láska na prvý pohľad :)



You Might Also Like

5 Lovely reactions

  1. Tá paleta je úžasná! :O :) ♥ Koľko stála?
    Nad novým diárom som už tiež začala rozmýšlať, akurát neviem kde by som našla ten pravý.. inak nepridala by si článok,ako si organizuješ diár ty? :D

    OdpovědětVymazat
  2. stála 19,00 € nejako myslím aj s poštovným :) kukni na stránku ak by sic chela je tam rôzny spôsob dopravy domov :)
    ja som tento kúpila v Tescu a majú tam veľa ešte aj krajších, a môžem napísať :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diar je veľmi pekný:)
    musím si už tiež nejaký kúúúúpiť.

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    Teraz u mňa prebieha moja prvá giveaway, budem rada ak sa zúčastníš:)
    nati

    OdpovědětVymazat
  4. Diář mám úplně stejný! Je skvělý! :) A ta paletka je senzační! :) Můj blog se zabývá kosmetikou tak jestli chceš tak se podívej =)

    OdpovědětVymazat
  5. paletku som videla kikuša krásna je!

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook