DIARY : How I spend my time ?

čtvrtek, února 14, 2013

Pôvodne som chcela byť výnimkou a nepokúšať sa spomínať to,že dnes je Valentín, pre mňa teda iba štvrtok 14.2. Mám všetko čo na Valentína treba, ale sviatok mi príde zbytočný. Ale romantiku si s priateľom samozrejme robíme aj my. Dnes som Vám ešte pred líčením chcela ukázať to čo sa mi podarilo zachytiť za posledných pár dní.



Takto to vyzerá takmer každú nedeľu okolo 3 hodine// Kto oslobodí tohto bezmocného zajačika ? Mimochodom tieto témy a lockery sa dajú stiahnuť do každého telefónu, ktorý podporuje android, výber je naozaj veľký a hlavne bezplatný // Myslím si,že ak tú pokladničku budem stále hypnotizovať, podarí sa mi do nej teleportovať 500 € -_-// bižu-bižu



Konečne som si zaobstarala nejakú knižku kde sa môžem dočítať niečo profesionálne // Najlepšia riasenka + najlepší korektor, bronzér som chcela len vyslúšať // kto dnes ne-dostal čokoládu ? // keď si môj zajac myslí,že sa mu krivdí ! 


Milujem takéto nebo // Kabelka za 10 € a moja drahá EMMA // Ďalšia kniha, ktorá stojí za prečítanie // konečne mám nejaký úlovok od GOSH, recezencia istá

Tak ako trávite vy svoj čas ? 

You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. Krásný random Kristi:). Zajíček je kouzelný:))). Jaký to je pan v posteli :D.

    OdpovědětVymazat
  2. tou fotkou so zrkadlom na radiátori si mi pripomenula moje líčiacie dni :D tiež je všetko po zemi a zrkadlo na parapete alebo radiátori :D

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook