Mlieko a Med na vlasy

pátek, února 01, 2013

Mnohé z Vás možno kozmetiku Oriflame nemáte radi, ale pre tie, ktoré si občas kupujú aj kozmetiku s katalógov, mám menší typ na krásne vlasy.

Ja osobne veľa šampónov od Oriflame nemám, no práve tento som raz dostala ako darček a odvtedy je to môj celkom dosť veľký miláčik pre takéto chladné,zimné obdobia.


Šampón a kondicionér obsahuje už podľa názvu med a mlieko. Jeho vôňa je neprekonateľne krásna a trvá ešte dlho po aplikovaní. Obidve tuby majú 200 ml a v katalógoch ich nájdete za bežnú cenu 3-4 €. Ak sledujete ceny pravidelne nájdete ho aj za 2,50 €.

Šampón = je určený na lesk a regeneráciu vlasov. Niekedy pre vlasy znamená zregenerované, splyhlé(spľasnuté) vlasy, ale pri tomto šampóne som na to ešte nenatrafila. Používam ho vždy keď mám pocit,že moje vlasy sú trošku suchšie, nemajú dostatok sily a sú málo zregenerované čo sa počas zimy stáva asi najčastejšie. Šampón má krémovú konzistenciu takže tie čo vlastnia mastnejší typ vlasov sa nemusia báť,že im šampón zaťaží alebo zmastní vlasy ešte viac. Práve preto ho mám rada pretože najviac sa mi vlasy mastnia počas zimy.

Kondicionér = Ako šampón tak aj kondicionér je určený na regeneráciu a lesk vlasov. Obsahuje drobné strieborné čiastočky,ktoré mi pripomínajú peeling. Neviem ako vy, ale ja sa bez kondicionéru ani nepohnem. Vlasy sa ako po každom ľahko rozčesávajú a nekrepovatia sa tak.
Po použití mám vlasy vždy jemnejšie a krásne voňavé. Nemôžem povedať, že by prípravky pomáhali tak akoby ste vždy z kúpeľne vychádzali ako od od kaderníčky, ale nemám im ani čo vytknúť. Nespozorovala som žiadny zápor, ja môžem len odporúčať.



5/5
Máte skúsenosti aspoň z niektorým s týchto produktov ?

You Might Also Like

3 Lovely reactions

  1. mám rada všetko čo obsahuje mlieko a med :) takže aj keď je toto z Oriflame,vôbec by som sa nebránila vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  2. oriflame je super,ale tyhle produkty neznám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oriflame má vcelku ráda, pár produktů také vlastním:-)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook