Súboj tekutých liniek

čtvrtek, března 28, 2013

Dermacol vs. Miss Sporty

Tekutá,gélová linka alebo linka vo fixke je jednou z najhlavnejších vecí, ktorú moja kozmetická taštička obsahuje. Dokáže zvýrazniť líniu rias a môžete ju tvoriť akýmkoľvek spôsobom s hocijakým tvarom. Pre mňa je linka jedným z najhlavnejším prvkom v líčení .Dnes sa pozrieme na zúbok 2 tekutým linkám.  

 Obidve tekuté linky sú dostupné v DM drogérií alebo v 101 drogérií.

Porovnávanie cien je trošku funny, pretože všetky dobre vieme,že značka Miss Sporty patrí k tým lacnejším. Dermacol je známejšia a dá sa povedať,že o niečo kvalitnejšia značka.

Miss Sporty =  2,90 € (približne)
Dermacol = 5,90 € (približne)

Cenovo je to plus pre Miss Sporty.




















MISS SPORTY - STUDIO LASH EYE LINER

Myslím,že táto tekutá linka nie je žiadna drogériová novinka a v stojanoch Miss Sporty ste ju mohli vidieť už dávnejšie. Mala som ju už dlhšie a ak sa mám priznať doma mám asi 4 kusy. Viem,že odtieň je ešte aj hnedý ,ten som však ešte zatiaľ neskúšala. Celé balenie je 12 ml a musím povedať,že vydrží celkom dlho,že sa nevyschne hneď potom ako ju otvoríte. Obal je úplne jednoduchý, nič extra.

Aplikátor je v podobe štetčeka. Dá sa povedať,že štetčeku sa nedá takmer nič vytknúť. Štetček je dostatočne ohybný na to aby ste si mohli spraviť linku podľa vašich predstáv. Dajú sa urobiť výborné chvostíky aj precíznejšie čiarky pri vnútornom kútiku. Ak sa k tomu pridá aj nejaká tá prax v robení liniek, urobíte si naozaj krásnu. Ja ešte taká zdatná v linkovaní nie som, takže sa mi vždy nepodarí ani super linka.

Farba je ozaj čierno čierna, žiadne sivé odlesky ako sa mi to niekedy stáva pri iných tekutých linkách. Farba sa pomalšie schne a tak sa niekedy stáva,že sa aj odtlačí, hlavne pri vnútorných kútikoch. Poznáte to samé keď máte celý make-up dokonalý a pokazí Vám to odtlačená linka.


Výdrž je dobrá, linky vydržia celý deň, teda pokiaľ počas dňa neplačete, neslzia Vám oči ako mne alebo niečo podobné. Večer pred odličovaním však mám niekedy s krásneho chvostíka mini porpaskanú linku s podobným efektom ako majú prasakajúce laky. Nedá sa však očakávať veľa kedže je to drogériová linka, takže je to vlastne nepodstatné mínus.

Dávam tejto linke 4 z 5 muffinkov.
Kúpila by som si ju znova, pretože za tú malú cenu je naozaj dobrá a určite sa k nej budem prikláňať ešte dlho.

DERMACOL - ULTRA BLACK DIPLINER

Túto novinku, teda rovno aj s celou limitku ste si už v drogériách mohli všimnúť. Jej názov je Black Sensation a mala by teda obsahovať čiernu matnú ceruzku, mikro ceruzku na oči, očné tiene a ceruzku 2v1, linku vo fixke, púdrovú očnú linku, tekutú očnú linku a mascaru. 

(Oficiálne informácie si môžete prečítať aj tu)

Ja osobne som sa teda rozhodovala medzi tekutou a linkou vo fixke. Nakoniec som sa rozhodla pre tekutú pretože s linkami vo fixke mám zatiaľ len zlé skúsenosti. Celá kolekcia mi príde veľmi príjemná, hlavne dizajnovo.

Linka by mala byť teda vodeodolná, dlhotrvajúca(až 11 hodín), vysoko krycia a mala by byť vhodná pre citlivé oči aj pre oči s kontaktnými šošovkami.

Výdž: Začínam teda výdržou hlavne pretože som veľmi prekvapená. Samozrejme,že som sa s ňou ešte teraz nekúpala kedže nie je kde, ale je to vidieť hlavne pri odličovaní. Väčšinou vodeodolné linky majú pri odličovaní efekt odlupovania. Presne pri tejto je tomu tak isto. Odličovač vám neodličuje farbu, ale odlúpava čiastočky s tekutej linky. Zaručí to tak perfektné odličovanie s akýmkoľvek odličovačom. Skúšala som  použiť malé množstvo vody a linka držala ako prikovaná! Neviem ako by bolo tomu v lete na kúpalisku, ale dúfam,že tento rok budem mať možnosť otestovať to.

Aplikátor:  je v podobe tvrdého hrotu.  Mne osobne sa s hrotmi nikdy dobre nepracovalo a tak isto to je aj pri tejto linke. Nedarí sa mi robiť precízne chvostíky, naopak pri vnútorných kútikoch sa mi darí urobiť výbornú čiarku s ktorej ma potom neštípu oči ako pri bežných linkách.

Farba:  V názve sa píše,že linka by mala byť ultra čierna a ja to môžem len potvrdiť. Navyše rýchlo schne a neodtláča sa ako pri Miss Sporty.



Výdrž: Myslím,že 11 hodín by som práve tomu nedávala no určite to má tých 8 možno 9 hodín. Platí však to isté čo aj pri Miss Sporty. Teda ak máte niečo na extra slzenie očí tak píšte.

Linke dávam tak isto 4 z 5 muffinkov ako aj Miss Sporty.


Záver:
Pre mňa teda záver znie,že ak si chcete kúpiť nejakú priemernú tekutú linku a chcete aby bola aj priemerne dobrá, zvolila by som jednu s týchto. Ak Vám však ide o aplikátor a nemáte radi hroty, alebo naopak štetčeky, výber je na Vás. Myslím,že obe linky sú tak isto dobré, rozdiel je len cenový.

Vlastníte niektorú s týchto liniek? 
Ktorá je podľa Vás lepšia ?

You Might Also Like

4 Lovely reactions

  1. Já teď používám od Avonu a ta je snad úplně nejlepší!:)

    Krásný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedavno som si kupila linku od essence, vodeodolnu, pretoze mi tiez z casu na cas slzia oci (neviem ani preco, proste zacnu slzit a vzdy v nespravnu chvilu ). Vydrzi mi v pohode cely den aj v robote, aj v dazdi a aj na svadbe kde som bola dojata :D len sa tak cudne otvara, to je jedine minus...tazko sa vytahuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedavno som si kupila linku od essence, vodeodolnu, pretoze mi tiez z casu na cas slzia oci (neviem ani preco, proste zacnu slzit a vzdy v nespravnu chvilu ). Vydrzi mi v pohode cely den aj v robote, aj v dazdi a aj na svadbe kde som bola dojata :D len sa tak cudne otvara, to je jedine minus...tazko sa vytahuje.

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook