Hard Candy = Moja obľúbená tvárenka

sobota, dubna 27, 2013

Túto tvárenku som si kúpila už dávnejšie a práve odvtedy je moja najlepšie tvárenka akú moja kozmetická zbierka obsahuje.  Na testovanie produktu som mala čas takmer 2 mesiace takže som mohla zistiť kvality aj chyby, ktoré vám teraz opíšem.

Túto tvárenku som si objednávala z ebay. Nikdy predtým som ju nevidela až prednedávnom som ju zbadala v jednom get ready videu od Shaaanxo. Trochu som pátrala a našla som aj oficiálnu stránku pre túto značku. Klik

Balenie mi tak trochu pripomína slávne Benefit líčka a bronzéry aj keď sama ich ešte nemám. Tak či onak je to roztomilá krabička, ktorá obsahuje 4 farby na líčka a jeden štetček.
Mám odtieň Spicy and Sweet. Na oficiálnej stránke si môžete vybrať z ďalších odtieňov.



Moja krabička má dve matné a dve trblietavé farby. Spolu tvoria jemne broskyňový nádych a myslím,že pristane naozaj každej pleti. Nie sú extra trblietavé ani extra matné.
Výdrž je priemerná, nie je to celodenná záležitosť. Používala som ju aj počas zimy a vtedy vydržala približne 8 hodín, ale už nevyzerala tak pekne ako keď som ju naniesla ráno. Keďže teraz už začínajú horúčavy a moja pleť je mastná, na mojej pleti sa dlho tvárenky neudržia. Mne vydrží približne 4 až 5 hodín.


Farby sú krásne pigmentované stačí len slabo poprášiť a líčka sú hneď živšie. Jednou chybičkou, ktorá sa myslím dá prehliadnúť je,že tvárenka trošku práši. Ďalšou chybou možno bude len to,že ak bude farby v krabičke čoraz menej, tým horšie sa bude nanášať na štetec.

S radosťou by som si kúpila ďalšie odtiene. Myslím,že je to priemerne dobrá lícenka.

4/5 muffins


You Might Also Like

1 Lovely reactions

  1. Vyzerá super, lícenku používam len príležitostne ale túto by som si určite kúpila :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook