NEUTROGENA Recenzia

neděle, května 26, 2013



Dnes by som vám chcela ukázať a niečo povedať o produktoch na pleť, ktoré by mali bojovať zo zmiešanou a mastnou pleťou. Neutrogena je značka o ktorej ste už určite veľa krát počuli. Ja som väčšinou čítala chválu, ale našli sa aj negatívne znaky. Sama som teda tieto dva produkty testovala a stále testujem.

Spot stress control - pleťová voda


Táto zelenkavá vodička má 200 ml, velice zvláštnu vôňu, ktorá by mi tak trošku pripomína niečo zelené. Dočítala som sa,že je s extraktom zeleného čaja a uhorky. Na vôni však nezáleží aj keď je zaujímavá. Vodička má byť teda 3v1 - 1.hĺbkovo čistiť, 2.redukovať prebytočný maz a lesk, 3. pomáhať čistiť škvrny. Podľa môjho hodnotenia všetky tieto 3 funkcie spĺňa. Pleť naozaj krásne vyčistí a vyhladí. Pleť zanecháva pekne čistú a s odličovaním make-upu si poradí výborne. Po vyčistení nemáte na pleti pocit lepkavosti, čiže nemusíte po nanesení bežať do kúpeľne a umývať si už vyčistenú tvár. Pleťových vôd som už vyskúšala veľa a táto patrí rozhodne medzi moje najobľúbenejšie. 
Páči sa mi aj praktické otváranie,žiadne šrobovanie. 
5/5
 Oil- free moisturiser - hydratační krém


Prvý krát robím recenziu na pleťový krém. Podľa mňa je veľmi ťažké dobre opísať ako sa presne krém správa na pleti, ale aj napriek tomu som si podrobne zapisovala záznamy. V prvom rade som ešte lepší krém na pleť nemala. Na leto som chcela krém bez olejov, keďže počas leta pleť vylučuje viac mazu. V zime by to možno dobrá voľna nebola, v lete pleť naopak potrebuje viac hydratácie.Krém je veľmi jemný, perfektne sa nanáša aj vstrebáva, len malú chvíľočku po nanesení môžete aplikovať make-up. Neupcháva póry a po nanesení jemne chladí. Nezanecháva na pleti pocit mastnoty ani napnutej pleti. Navyše má príjemnú vôňu a praktické otváranie. Malá tubička, ktorá umožní vytlačiť presne toľko krému koľko potrebujete. 


Čo by a NEUTROGENA? Máte s touto značkou nejaké skúsenosti ?
                                                                                                 post signature

You Might Also Like

5 Lovely reactions

  1. Já byla s ní vždy spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém je skvělý, jak jsem psala na blogu, prostě ho milujem :)))

    Velvet Birdie

    OdpovědětVymazat
  3. S touhle značkou jsem se ještě nikdy nesetkala...:-( ale třeba od ni nekdy neco vyzkousim...mimichodem diky za tip...:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Od Neutrogeny som toho teda veľa ešte nevyskúšala, no nevyzerá to zle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekná recenzia, páči sa mi aj to "muffinkové" hodnotenie :3

    GIVEAWAY on my blog

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook