Naozaj sa ruší GFC ?

úterý, června 18, 2013

Ahojte dievčatá.
Mnohé ste už určite postrehli,že na blogoch koluje, že GFC (Google Friend Connect) sa má rušiť. Mne je osobne s toho zle a fakt netuším na čo to celé je dobré. Som s toho sklamaná asi aj preto,že určite o veľa čitateľov prídem a určite nielen ja. Keďže mňa písanie blogu a rovnako aj vaše komentáre a aj to,že môj blog niekto číta veľmi teší, preto by som vás touto cestou chcela dnes naviesť na cestu bloglovinu a Facebooku

Netuším akým systémom to presne bude fungovať. Ja už mám Facebookovu stránku vytvorenú dlho, ale len dnes som si založila bloglovin.

Na bloglovine kliknite na odkaz a jednoducho dajte potom follow. A na Facebooku postup určite poznáte.
Oboje tieto ikonky máte aj neustále na pravom paneli.

Návod na to ako si môžete bloglovin založiť a aj ako si môžete svojich Google Reader presunúť na bloglovin napísala Veronika vo svojom článku.


Ďalej môžeme všetky dúfať,že žiadne rušenie sa konať nebude.
V mojom prípade dúfam,že sa tu nájdu nejaké pravidelné sledovateľky.

Príjemný zvyšok dňa Vám prajem.


post signature

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook