Čo nesmie chýbať vo vašej kozmetickej zbierke? - SLEEK ! -

pátek, listopadu 08, 2013

Nie som si presne istá či sa o značke Sleek toho povedalo zatiaľ dosť, ale rozhodne je to jedna zo značiek s produktami, ktoré nesmiete nechať bez povšimnutia. Síce je fakt,že všetky vás to zaujímať nemusí, ale dúfam,že niektorej týmto článkom aspoň trochu poradím.


Tie, ktoré sleek poznáte, určite viete,že táto značka ponúka myslím,že celkom slušnú škálu kozmetiky od rúžov, make-upov, púdrov či hlavne známych očných tieňov. Jediné čo som pri tejto značke ešte nevidela sú kozmetické štetce. Ak ste ich už niekde videli, pokojne ma opravte. Ja som zatiaľ vyskúšala iba farby na líca a očné tiene a o tých tu dnes chcem aj písať.

FARBY NA LÍČKA
 Myslím,že táto značka má slušný výber odtieňov krásnych ružových,červených ale aj tmavších odtieňov.

Zdroj : Google.sk
(Swatche na single farby sa mi zohnať akosi nepodarilo, ale na blush by 3 áno)

Ja osobne sa nad tými krásnymi farbami idem rozplakať pretože sú naozaj ...prekrásne..!
Ja som si zatiaľ zadovážila z rady blush by 3 aj zo single rady po jednej,ale zo zbierkou rozhodne nekončím.


Blush by 3 mám v odtieni LACE, čo je taká moja "pomarančová" kamoška. Oranžovejší odtieň som si vybrala z dôvodu,že mám červené vlasy a doma oranžovú lícenku ešte nemám. Čo sa týka farieb, sú krásne sýte a dobre pigmentované ako všetky lícenky a tiene od Sleek. Výdrž je celkom slušná aj keď, mohla by byť lepšia, určite by som sa nesťažovala. Je to taký strieborný priemer, plus keď si pripočítam k tomu môj mastnejší typ pleti. Rovnako si však myslím,že za tie krásne farby to stojí.


Neviem prečo na swatchy vyzerá práve tento odtieň trošku svetlejší, keď v skutočnosti je o dosť tmavší. Páči sa mi,že každá farba má svoj názov.Matná oranžová osobne mne krásne rozžiari líčka - samozrejme to netreba preháňať pretože potom by som mala líca ako zle rozotrený makeup. Stredná slabo ružová je dosť jemná a trošku mi vadí,že ma trblietky, ale dá sa využiť ako rozjasňovač, tak ju aj používam. A posledná korálová, ktorú mám najradšej a pripomína mi prezreté grapefruity je mojou láskou.



Single blusher mám v odtieni POMEGRANATE, neuveriteľne sa mi hodí ku color tattoo, ktoré mám v tom istom odtiene ako tieto líčka. Na burgundy farbe som túto jeseň závislá takže som si to musela kompenzovať aj v kozmetike. Je to teda burgundy farba s troškou shimmeru a upozorňujem, je extrémne pigmentovaná! Ráno sa mi ešte v polospánku podarilo naniesť na líca trošku viac a mala som potom čo s tým púdrom robiť..

Cena líceniek sa pohybuje myslím,že od 10 € do 20 € cca, podľa toho odkiaľ objednávate.


OČNÉ TIENE
Toľko k farbám na líčka, dostávame sa k mojej obľúbenej časti! 
Za ten čas čo som začala s kozmetickou zbierkou som si zadovážila zatiaľ 4 kusy paletiek od firmy Sleek a môžem s čistým svedomím povedať,že každá žena, ktorá chce nejakú paletku na každý deň, na večer alebo len tak, nechce vyhadzovať obrovské peniaze za drahé tiene môže kľudne zvoliť práve tieto tiene a myslím si,že sklamaná nebude. Naozaj sú všetky paletky -čo mám teda ja - veľmi dobre pigmentované a výdrž tiež nieje na zahodenie. Pri niektorých sa samozrejme môže stať,že trošku prášia, ale len pri máloktorých. Každá paletka obsahuje vždy svetlejší aj tmavší tieň a farby všetky k sebe pekne ladia. Navyše majú paletky jednoduché a povedala by som celkom luxusné balenie s aplikátorikom, ktorý je tiež naozaj použiteľný,aj keď som si to ani ja spočiatku nemyslela.

BAD GIRL 


Bad girl-ku ste už na blogu vidieť mohli pretože to bola oficiálne prvá paletka, ktorá mi učarovala. 
Je vhodná skôr na večerné líčenia, farby sú fakt naozaj vysoko sýte a treba dávať pozor pri nanášaní inak máte potom čo robiť z blendovaním. 
Najradšej mám z týchto tieňov obe modré farby, ktoré sú božské a aspoň jednu z nich musíte mať doma! S kobaltovou modrou sa dajú vytvoriť úžasné looky aj keď bežne by som asi modré líčenie nenosila..
Veľmi pekné sú aj sivé farby.


OH SO SPECIAL




Táto paletka je medzi najviac skloňovanými, takže ak ste aj matne počuli o nejakých tieňoch od Sleek, mohli to byť s veľkou pravdepodobnosťou tieto. 
Patrí medzi tie z ktorej sa dajú vytvoriť krásne každodenné líčenia. Tým,že obsahuje 2 matné korálové tiene ju môžete použiť ako líčka a doladiť tieňmi. Podľa mňa je dosť multifunkčná a na cesty niekde kde potrebujete vyzerať sa táto paletka hodí. Trošku ma mrzí,že práve korálové tiene nemajú až takú vysokú pigmentáciu, ale dá sa to uhrať a paletka je aj napriek tomu až príliš použiteľná. 

Pardon za chĺpiky haha.


ACID


Prišla na mňa chvíľa, kedy som si uvedomila,že doma nemám žiadne extravagantnejšie tiene a veľkou paletkou som to riešiť nechcela. S touto mám istotu,že ju raz určite niekde miniem, napríklad ako tento rok na Halloween, alebo podobné udalosti. Tieto farby sú teda veľmi žiarivé, tu už pigmentácia nechýba žiadnému tieňu a strašne ma teší,že sa v paletke nachádzajú len 4 trblietavé tiene a práve tie na ktoré sa to najviac hodí. Na každodenné líčenie asi nie, ale nájdu sa aj také, ktoré takéto farby v svojej zbierke možno chceli vidieť.


VINTAGE ROMANCE


A dostávame sa k mojej terajšej láske, ktorá mi teraz úplne učarovala a z rúk ju nepustím veľmi dlho.
Keď som ju prvý krát videla okamžite sa ocitla na mojom wishliste a potom už aj u mňa doma.
Myslím,že táto paletka je určite aj na každodenné nosenie, ale predovšetkým na "večernú romantiku".
Všetky tiene sú absolútne úžasné! Ešte som sa s ňou nelíčila pretože mi prišla len včera, ale zajtra je sobota, takže budem mať dosť času sa s ňou vyhrať. 


Ceny paletiek sa pohybujú od 12 € do 20 €, opäť záleží od toho kde objednávate. 

Tak aké máte vy skúsenosti zo značkou  SLEEK? 
Máte už aj vy doma nejaký produkt ? 

(Viac info sa dočítate aj na sleekmakeup.com)


post signature

You Might Also Like

7 Lovely reactions

  1. Naozaj super článok :) O tejto značke som ešte nepočula no tiene ma zaujali :)

    OdpovědětVymazat
  2. Práve včera som si objednala svoju prvú Sleek paletu a celkovo prvý produkt od tejto značky, konečne :o) Objednala som si na začiatok paletku Oh So special ! Veľmi sa na nu teším, uplne užasne vyzerá aj Vintage Romance, ktorá je na zozname druhá :) A tú burgundy lícenku musim mať ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím mám jen paletku ultra mette V2, ale nutně potřebuju dalšííí :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Zatiaľ nemám žiadnu Sleek paletku, ale dosť ma lákajú. Acid teda nie je moc na bežné líčenie, ale úplne nad ňou slintám:D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné barvičky...jednou si něco od Sleek objednám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z akej stranky si objednavala tu paletku ACID? Videla som ju na rôznych e-shopoch len by ma zaujimalo ze odkial ju máš ty

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook