DIARY : 16.12. 2013

pondělí, prosince 16, 2013

Po dlhšej odmlke sa ozývam opäť s tým,že som naozaj mizerná bloggerka, ale snáď ste si už zvykli.
Mám pár noviniek, ktoré sa v mojom živote stali-nestali takže snáď aspoň čosi nové do vášho obzoru prinesiem. Keď začala zima tak som celkom zanedbala nejaké vysedávanie za blogom a zhoršilo sa to ešte viac keď som si kúpila nový telefón za čo ma chce ukrižovať asi polovica mojich priateľov pretože som na ňom úplne závislá..Verejne to tu priznávam. Kto sleduje môj instagram vie,že to tam občas viem rada zaspamovať. 


Jeden z vianočných prianí mi už Ježíško stihol doniesť! Hádajte,ktorý.
*_____________*


Väčšina z aktuálnej pleťovej rutiny. Z Clean & Clear som mimoriadne spokojná. Pleťová voda od Lorélu mi tiež zatiaľ vyhovuje, povedala by som ešte viac ako Bioderma - červená.
*____________________*


Najväčšiu radosť mám zo sprchového gélu od Bourjois, ktorý bol zadarmo pribalený myslím,že k ELLE a verím tomu,že keď ho miniem tak si okamžite kupujem ďalši. Paul Mitchel šampón na mastné vlasy ma sklamal na plnej čiare, rovnako aj batiste suchý šampón, ktorý sa mi spráchnivel a zanecháva obrovské biele miesta. Jedinou výhodou je asi to,že pekne vonia. Olejček od Oriflame mi prirástol k srdiečku a Aussie pre mňa nie je až tak boom ako som čakala.
*______________*


Pokúsila som sa si nahromadiť aspoň pár teplých kamošov a pripravovať sa na zimu. No a potom sa ukázalo,že ešte aj na Vianoce hlásia oteplenie..
*__________________*


Ale ak nebudem mať doma aspoň ešte 10 kusov takýchto košielok, tak si ich začnem vyrábať sama! Perfektne sa mi nosia! ..Len škoda,že už na ne moc teplo nie je..
*______________________*


Topánky, ktorým som už po 100-stí krát odolať nemohla a kúpila som si ich!
*_________________________*


Moja kabelko-mánia sa opäť ukázala a za takmer mesiac som si kúpila 3 kabelky. Mama mi chcela vyhádzať skriňu..
Táto je zo stránka cooltovka.sk
*_______________________________*


Túto som objavila v jednom čínskom obchode.
*__________________________*


Gate - 9,98€, nedalo sa nenechať ju tam. Na také ľahké nosenie úplne perfektná.
*__________________________*

Pár selfie fotiek z mobilu


Umelé nechty - Gate 3€.


 Čipkovaný peplum top mám z New Yourkeru a úplne som sa doňho zamilovala. Retiazka je z Tally Weijl.
Vlasy takto nosievam vylúčene iba doma.


Tričko + svetrík z Tally  Weijl.


Z tohto  crop-topu som mala najväčšiu radosť! Adpoň na pár minút som si opäť pripomenula ako asi budem chodiť v lete 2014! 



Dúfam,že sa konečne v tom blogovaní polepším!
post signature

You Might Also Like

7 Lovely reactions

  1. na tej fotke v čipkovanom peplume si božská :) aj vlasy ti tak veľmi pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne Santa poštár tiež doniesol euphoriu, ale ešte si týždeň musím počkať aby som ju mohla rozbaliť :) Topánočky z Deichmannu mám tiež už asi dva roky ale vadí mi na nich tá ostrá špička :/ A prvá kabelka je ú-žas-ná, len škoda že po tom, ako som si zaobstarala vysnívanú Pradu som si povedala, že si dám s kabelkami aspoň na polroka pokoj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ešte som zabudla, na fotkách ti to fakt sluší :)

      Vymazat
    2. tak Pradu mať tak tiež asi pol roka kašlem na ostatné kabelky!! :)) a Ďakujem veľmi pekne :)

      Vymazat
  3. samé super veci a tebe to na fotkách moc pasuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bourjois mám aj ja z toho časopisu a je naozaj skvelý! :)
    FashionbySue.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné věci, jak boty, kabelky, svetry :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook