Feelunique.com

sobota, ledna 11, 2014



Tie, ktoré sledujete môj instagram mohli ste postrehnúť, že som sa dočkala mojej objednávky zo stránky feelunique.com. Objednávala som deň po Vianociach a objednávka mi prišla vo štvrtok.


Táto stránka je momentálne moja slabina a keby som mohla by som odtiaľ vykúpila všetko! Preto je toto ešte len prvý balík na druhý už čakám. Prebiehajú tam teraz naozaj celkom slušné povianočné zľavy takže ak máte možnosť, určite sa tam kuknite, niečo sa vám zaručene zapáči. 


Objednala som si gél Palmer´s Cocoa Butter na každodenné používanie, ktorý by mal byť na citlivú pleť s aloe vera, vitamínom E a peptidami (podobné aminokyselinám). Mal by upokojovať namáhavú pokožku, pomáhať zlepšovať textúru pleti. Za tých pár vyskúšaní ešte s ním moc veľké skúsenosti nemám, ale zatiaľ to vyzerá dobre. Veľmi dobre pení, je jemný a veľké plus je aj to,že je neparfumovaný. Po umývaní mám krásne jemnú tváričku.
Peeling od značky Jason by mal byť podobný ako dosť známy St. Ives Apricot Invigorating Scrub.
Konzistencia trošku vtipne vyzerá, peelingové perličky sú celkom veľké takže na každodenné umývanie ho používať nebudem. Vôňa je naozaj broskyňová a nepodarilo sa mi zacítiť žiadnu chemikáliu.  


FIT Me! korektor od Maybelline ma zatiaľ nijakým spôsobom neprekvapil. Krytie je celkom slušné, ale myslím,že z väčšími nedostatkami by si poradiť nevedel. Myslím,že na toto treba trošku viac testovania.
Maybelline Liner Express som testovala túto noc a trošku sklamal. Linky sa so štetčekom robia zatiaľ perfektne, ale výdrž teda víťaz-oslavnú nemá. V noci nevydržal ani slzy z vetru a nad ránom sa mi už linka rozmazávala. Trošku sklamala.



Z tohto rúžu od Rimmelu som mala asi snáď najväčšiu radosť a oficiálne som sa rozhodla,že chcem aspoň ešte tak 3 kusy! Je to odtieň 22, pravdepodobne z tej novšej kolekcie, neviem či už sú u nás v drogeriách Mossky s ružovým nadpisom. Každopádne je to absolútne famózna červená, krajšiu som ešte nemala. Mám pocit,že trošku vysušuje pery, ale inak mi príde na perách veľmi príjemná a jemnučká. Momentálne som in love s týmto nádherným odtieňom. 


Poslednú radosť som si urobila už zo všade známymi štetcami Real Techniques. Už aj ja som ich hrdá majiteľka a nemôžem na ne zatiaľ povedať ani pol krivého slova. Som nimi absolútne nadšená! 


Aj vy už ste stihli nejaké povianočné zľavy či už z kozmetiky alebo z módy? 



-%

You Might Also Like

7 Lovely reactions

  1. rúž od Rimmelu vyzerá skvelo :3 vidím to tak,že sa pár dní mám doma aj ja taký balíček :D

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé štětce RT ti vážně závidím, taky si je musím pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty štětce vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta rudá rtěnka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. velmi pekny nakup! skoda tej linky :(

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. poštovné je tam zadarmo, ale myslím,že nad nejakú sumu nákupu až :) nie som si istá teraz presne :)

      Vymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook