NEW YEAR, NEW BEGINNING

středa, ledna 01, 2014

                                             hello 2 0 1 4 !



Myslím si,že už o takejto hodine v novom roku si každý z nás môže úspešne povedať,že prekročil ten prah a ide opäť od začiatku v novom. Staré hodiť za hlavu a novému dávať väčšiu príležitosť..vraj.
Každý sa v starom roku niečo nové naučil, možno zabudol, našiel niečo čo ho posilnilo alebo možno urobilo lepším. Ak sa mám priznať, tento rok bol pre mňa skutočne celkom dosť prelomový. V podstate ma stretávali len samé neplánované situácie, ktoré rok buď skrášľovali alebo zhoršovali. Bolo veľa vecí, ktoré by som najradšej zo svojej zážitkovej učebnice najradšej vygumovala, ale presne to robilo rok 2013 takým aký bol. 
Ďalšou vecou je,že nemám toľko fotiek aby som mohla ukázať každú jednu činnosť alebo zážitok, ktorý sa mi splnil, za to to všetko mám niekde odkiaľ mi to nikto nevezme.

Takže vám všetkým prajem Všetko len to najlepšie v novom ROKU 2014.







post signature

You Might Also Like

3 Lovely reactions

  1. Milá Kristin,

    prajem Ti v Novom roku všetko najlepšie, nech sa Ti splnia tvoje sny a nech si šťastná.

    Katharine

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší do nového roku! Ať te pořád baví psaní blogu :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko najlepšie do Nového roka a dúfam, že článkov bude ešte veľa :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook