S tebou aj na koniec sveta..

úterý, ledna 27, 2015



Ahojte,
dnes by som vám chcela porozprávať v krátkosti niečo o mojom obľúbenom parfume.
A v skutočnosti by som možno aj mohla povedať,že by som s ním šla na koniec sveta, pretože sa bez neho už takmer nemôžem zaobísť. Vôňa je niečo čo musí byť pre každého špecifické, niečo, podľa čoho iný akoby identifikujú. 

V prvom rade musím povedať, že mám doma celkom 4 parfémy a pár vôni z Avonu a Oriflamu. No pár..mám ich vyše 15. A myslím si,že práve preto ich je tak veľa, lebo som dlho nemohla prísť na to, ktorá vôňa je pre mňa pravá. Ono to nie je o tom,že by sa mi vône od Avonu alebo Oriflame nepáčili, ale už som potrebovala niečo iné, niečo čo by ma naozaj vystihovalo. A myslím si,že som svoje vysnívané vône konečne aj našla.


Karl Lagerfel - For Her (45 ml)

Túto vôňu ste u mňa na blogu určite už videli a dokonca som sa v k nej celkom pekne aj vyjadrila tu. Stále je to môj miláčik, len už ho trošku ubúda..


Juicy Couture - Viva La Juicy (100 ml) 

A tu ju moja druhá kráska. Názov parfumu mi pripomína názov songu od Coldplay. O značk Juicy Couture som nikdy nepočula a keď som sa pozrela na ich oficiálnu stránku, dozvedela som sa,že majú v ponuke dokonca aj oblečenie,hodinky, kabelky.. Ja som na ňu narazila vo videách Shaaanxo, kde ukazovala asi 4 druhy. O týždeň som mala cestu okolo parfumérií a tak som sa stavila na menšiu "ochutnávku". S  krátkej prechádzky sa stala asi 20 minútová návšteva kde som sa asi 5 krát musela prejsť okolo a opäť sa rozhodovať, ktorá z nich je tá pravá, pretože všetky voňajú neskutočne krásne! Tak to totižto u mňa v poslednom čase býva, že všetko radšej 3 krát meriam, zhodnocujem..


Vybrala som si nakoniec teda Viva La Juicy a bola to dobrá voľba. Netuším na aký podnet vznikla táto krásna kolekcia vôni a neviem ani či to vôbec je kolekcia, ale môžete vidieť,že okrem vône sa môžete kochať aj krásnym flakónom. Každá jedna fľaštička má krásne doplnky v podobe mašličiek, sponečiek, zipsíkov a malých zicheriek. Už len toto robí značku veľmi špecifickou. 

Všetky vône sú veľmi sladké, ale nie obyčajne sladké. Každá jedna je špecifická svojou vlastnou sladkosťou. Pritom však nie je nijak vtieravá, alebo dráždivá. Trvácnosť je mierne dlhá, nie je to niečo čo vydrží celý deň, ale to vydržia podľa mňa len určité druhy, ktoré mne nevoňajú.


Jedinou nevýhodou, ktorú mám,že mám 100 ml balenie, ktoré keď hodím do kabelky, môžem z neho rovno aj piť. Ale to nie je žiadny obrovský problém, ktorý by mi nedovolil túto nádhernú vôňu nemilovať. Odporúčala by som ju každej žienke v mojom veku, ktorá má rada sladšie vône a potrpí si na vzhľad flakónov. 

Krátke zhodnotenie tohto parfúmu si môžete pozrieť aj tu.

Dúfam,že sa vám článok páčil. 
Aké sú vaše obľúbené parfumy? Máte radi sladšie, alebo skôr prenikavejšie? 





You Might Also Like

1 Lovely reactions

  1. Vyzerá fantasticky :-)) Moj oblubeny je uz roky Gucci Flora..:-) Mam rada aj aj, no momentalne tie prenikavejšie, vyraznejšie :-)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook