Beauty tip : Magnitone Lucid

pondělí, června 08, 2015



Ahojte,
po dlhšom čase vám prinášam menší tip. Mala som v pláne iný článok, ale počasie mi pokazilo podmienky na fotenie. Takže plánovaný článok - nabudúce.


Dnešným tipom je táto úžasná vec, ktorú testujem už od Vianoc, a nemôžem sa jej nabažiť. 
Je to čistiaca kefka na tvár, ktorá hĺbkovo čistí pleť. Kefka funguje na báze rotácie a tá zaručuje, hĺbkovejšie a účinnejšie čistenie.

Je určený na všetky typy pleti, má v sebe zabudovaný časovač a je plne vode odolný.
Časovač kefky je nastavený na 1 minútu, a pípa po každých 20 sekundách. Táto minúta by mala byť presne rozdelená a myslím,že by to malo byť takto : 20 sekúnd čelo, 20 sekúnd brada, 20 sekúnd obe strany líc. Samozrejme,že sa vám niekedy môže zdať,že 1 minúta je málo.


Ja mám teda cestovné balenie a objednávala som ho na stránke www.lookfantastic.com so zľavou, kedže tam vtedy prebiehali nejaké vianočné akcie.
Od Vianoc teda tento strojček testujem takmer každý deň, ráno aj večer. Myslím,že je to najúčinnejší spôsob čistenia pleti aký som doteraz vyskúšala (a to som skúšala už fakt x vecí).
 Pleť mám po čistení vždy jemnú a cítim,že aj oveľa čistejšiu ako keď som si čistila pleť len s vodou a gélom na umývanie. Prakticky sa teraz na večerné odličovanie teším. Pleť nedráždi a to som si myslela,že práve tú moju mastnú bude. Môžem odporučiť na všetky typy pleti, aj vďaka tomu,že tento strojček má dva moody a to : sensitive (jemnejšie čistenie) a deep clean (hĺbkovejšie čistenie, pôsobí skoro ako dobrá maska na pleť).

Môžem len potvrdiť,že pri pravidelnom čistení je kvalita pleti o dosť lepšia, no niekedy si proste nevyberiete. Keď má vaša pleť svoje obdobie a je podráždená, vždy sa niečo objaví.


K balenie som dostala ešte cestovnú nabíjačku, ktorá funguje na magnetkovom systéme. Strojček sa vybíja takmer vždy po týždni s tým,že ho používam skoro každé ráno aj večer a nabíja sa približne hodinku aj pól.


Krabička sa dá potom dokonca využiť na veľa spôsobov, napríklad aj takto.


V prípade,že budete potrebovať nové nadstavce, ak budú tie vaše už zničené, dajú sa dokúpiť. Ja som mala náhradné nadstavce ešte skôr ako samotný strojček (long story haha).

Ak sa bojíte objednávať zo zahraničných e-shopov, Magnitone je dostupný aj na tejto stránke 

A ak sa vám zdá strojček nevyhovujúci, či už finančne alebo inak, na SR a ČR je veľa iných dostupných značiek s podobnými produktami napríklad Braun, Philips, stará klasika Clarsonic, či v katalógových značkách ako Mary Kay, Avon, Oriflame.



google.sk

google.sk

google.sk

google.sk

Dúfam,že sa vám článok páči, môžete mi napísať čo na čistenie používate vy. 
Pekný zvyšok dňa.

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook