Dear Diary #1 + líčenie

středa, srpna 17, 2016


Ahojte po dlhšej odmlke. Nebola som teraz trošku dlhšie opäť aktívna,ale nie, nerozhodla som sa zo žiadnym znovu-ukončením blogovania. Len som si skrátka zohnala brigádu,ktorá mi brala trošku viac času a chuti, pretože som bola z nej takmer neustále unavená a bralo mi to moju už aj tak dosť chudobnú kreativitu (:D), a naopak cez víkend som chcela mať trošku voľnosti a kľudu, nieže by som pri blogovaní nerelaxovala, len som nemala čas nafotiť jednotlivé články, pritom mám toho toľko nachystaného. Moja brigáda totižto spočívala v 9 hodinovom sedení, pri ktorom som ale bohužiaľ nemohla používať notebook, za to som mala prezreté dokonalé úplne všetky sociálne siete. Hold, predaj zmrzliny na mieste, ktoré nie je až tak dobré orientované nie je až tak super ako som si myslela. Z toho dôvodu som sa na to aj ehm..vyprdla..Aspoň sa mi za tie tri týždne dokonale znechutil celý instagram a miestami aj facebook. Vážne pozerať sa toľko hodín denne na niektoré tie insta profily ma normálne privádzalo miestami do zúrivosti..nieže by ma niekto nútil..ach dosť vyplakávania -->

Dnes som už ale nafotila články a začnem hneď rubrikou 5,ktorú zverejním asi v piatok. Za moju neaktivitu som mala, ale pár radostí,ktoré vám ukážem. A dnes vám aspoň na oplátku pridám posledné líčenie,ktoré som nafotila, už ani neviem kedy a pravdu povediac už ani neviem čo som použila,ale mám taký chlpatý pocit,že na pery som použila môj jediný tekutý rúž od ColourPop. Tak snáď sa vám bude páčiť. 





You Might Also Like

5 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook