Essence - My Skin a Pure Skin

neděle, června 03, 2012

Rada Pure Skin je väčšinou pre zmiešaný typ pleti alebo až typ so sklonom k akné.Som presne ten druhý typ pleti preto sa mi práve toto páči na Essence,že si spomenuli aj na mňa :D :).
Slovenské Drogérie by mali obsahovať :
Pure Skin




My Skin : 





 Mimochodom tá maska je úplne na hovno! Ale fakt pekne vonia.
V každej drogérií nájdete však niečo iné..


A toto sú moje hviezdy, ktoré hviezdia u mňa v boxíku.


1.Pure Teint mousse make-up
Je s obsahom zinku a mal by pôsobiť protizápalovo. Takže začnem tým,že tá fľaštička alebo ako to nazvať je veľmi milá ale keď je make-upu už menej tak sa len veľmi ťažko odtiaľ vyberá preto je dobre keď ho nanášame s brusherom. Ja ho nanášam so stipple brush a idem sa pri to roztopiť :D. Škoda,že sa dosť rýchlo míňa. Konzistencia je veľmi jemná a krásne voňia. Rozotiera sa fakt dobre a kedže je na zmiešanú pleť a na pleť so sklonom k akné, dobre vysúša čo je na ňom asi najlepšie. Nevýhodou je ale to,že ani spolu s púdrom dlho na pleti nevydrží. Keď si ho dám ráno predtým než idem do školy, tak mi tak vydrží asi 2 hodinky a potom si ho môžem opäť dávať. Každý výrobok má svoje výhody aj nevýhody. Pre mňa je tento make-up ale vyhovujúci pretože na moju "super" pleť si hocičo nakydať nemôžem..


2.Anti-spot coverstick pen
Korektor s protizápalovým účinokom. + je asi v tom,že na jednej strane je korektor a na druhej strane krytie proti začervenaniu. Keď sa spojí spolu s Make-upom tak to krytie vyzerá o čosi lepšie ale ešte stále to neni ono. Ale aj tak mám tento korektor rada a používam ho dosť často. Beriem si ho do školy ak by sa našla nejaká chybička tak je proste ideál.


3.Pure Teint Compact Powder
Antibakteriálny, kompaktný púder. No, priam najlepším sa nazvať nedá, ale ani najhorším. Je výborný na vysušovanie. A spolu s make-upom a korektorom je to skvelá trojica. Veľmi čudne smrdí a ako keby sa ani nemíňal. Najlepší je hlavne vtedy ak mám na tváričke taký ten škaredý neporiadok. Vtedy je to proste moja prvá pomoc. Druhý krát by som si ho ale nekúpila.

No a posledné čo tu ešte mám od Essence sú tieto obrúsky :
Videla som ich už na nejakých blogoch a proste si ich nemôžem vynachváliť. Odličovanie bez odličovacích obrúskov si už predstaviť neviem. Tieto sú na všetky typi pleti s obsahom uhorky a limetky. Úplne najkrajšie voňajú a ešte dlho potom než odličovanie dokončím. Väčšina "mokrých" obrúskov sú vlastne ani mokré neni, alebo je mokrý len prvý na vrchu a posledný na spodu. Tieto sú mokré fakt všetky. Krásne vyčistia a osviežia pleť a nespôsobujú žiadne podráždenia na pokožke. TOP OF Cleansing WIPES!

_______________________________________________________________________________*

You Might Also Like

1 Lovely reactions

  1. Ten penovy makeup som mala, uz sa vsak nevyraba nahradili ho tekutym variantom. Ten penovy mal vsak dost oranzove odtiene a slabu vydrz

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook