Essence - Fragrance

pátek, července 06, 2012

Konečne sa mi pri mojích príspevkoch objavilo aspoň o pár komentárov viac a konečne mám pocit,že aspoň to málo čo robím si aspoň niekto všimne. Veľmi ma to potešilo :)

Už dávnejšie som písala o príspevku od Essence (mala to byť nová kolekcia, ale prišla som na to,že to asi v každom meste v každej DM chodí inak). Tú kolekciu na, ktorú som sa najviac tešila bohužial k nám do Žiliny buď ešte nedorazila, alebo už nedorazí vôbec. Ale! Konečne prišlo do DM to načo som sa tešila ešte viac než na kolekciu.
Ešte som celkom neprišla na to,že na čo slúži tá priehradka ..

Like a first day in spring.
Táto 50 ml fľaštička mi urobila takú radosť,že som skoro až nespala. Názov a celkovo vôňa je trošku postavená na hlave. Predsa tieto letné dni ani mne moc nepripomínajú "first day in spirng". Ale to mi vôbec nevadí. Do tejto vône som sa aj napriek tomu,že je jarná zamilovala. A nech je aj zimná. Vôňa patrí do kategórií sviežích kvetinových vôní. Presne ako jar.

Tento roztomilý papierik navoňaní všetkými vôňami
som si dala do peňaženky. Škoda,že neviem, ktorá je ktorá.
V drogériach nájdete vône v aj v menších verziách.






You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook