Ryor - Aknestop, zlupovacia maska na pleť

pátek, září 21, 2012



Dnes sa tu budeme baviť o tomto krasavcovi.Opíšem Vám moje pocity a názory o tomto produkte.
RYOR - Zlupovacia,gélova maska
O značke Ryor ste už určite počuli a taktiež si myslím,že ani túto masku nevidíte prvý krát.
Ja som ju zháňala veľmi dlho.Už problém bol len to,že na Slovensku značku Ryor nájdete ozaj málo kde.
Asi som vplyvná osoba :D ale v jednej lekárni tu v meste mi ju objednali.Čakala som síce na ňu asi mesiac, ale dočkala som sa.Hneď ako som ju tam zbadala hneď som si ju kupovala lebo som počula na ňu len samé chvály.Teraz je v mojom košíku už asi mesiac a produkt som už aj otestovala.

Konzistencia je naozaj gélova,vôňa je mi príjemná a zároveň nepríjemná najmä po nanesení to cítiť najlepšie.
Maska sľubuje dokonale uvoľnovanie znečistených pórov,
zamatovo jemný vzhľad po aplikovaní masky,
jemná,hladká a dostatočne hydratovaná pleť.
Môj názor - Už len zlupovanie masky je mi veľmi nepríjemné, pretože sa nedá zlúpiť nikdy celá,a dokonca ma to niekedy až bolí!Pripomína mi to trhanie strán z nejakej knihy.Po aplikovaní pleť nieje vôbec hydratovaná,ani zamatovo jemná.Pleť je skôr ľahko vysušená a to,že by mala nejako extra super čistiť sa mi teda naozaj nezdá.Určite aspoň to maličko vyčistí,ale póry to zrovna do krásna nevyčistí.Masku som použila už niekoľko krát a nespoznala som zatiaľ žiaden rozdiel,ani nijakú zmenu na mojej pleti.
Preto je pre mňa tento produkt čistý 
1/5 Beauty Muffin´s 



Dúfam,že sa vám recezencia páčila a bude pre vás užitočná.

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook