Môj Kozmetický Wishlist

pátek, října 19, 2012

Určite každá z vás túži po niečom čo by si veľmi chcela kúpiť či dostať.Ja niesom výnimkou a zostavila som si takýto mini wishlist kozmetiky,ktorú si v najbližšiej dobe chcem kúpiť.



Zo všetkého najviac by som si prosila masku od Macadamia Natural Oil, ktorú ste už určite niekde videli.Na parfums.sk dorazila až teraz a hneď ako som ju zbadala som si ju pridala do svojho MUST HAVE.
Ďalšia vec,ktorá by mi urobila tiež radosť by bol Bobbi Brown Loose Powder.Jednou vecou je,že od Bobbi Brown nemám ešte nič a veľmi by som chcela otestovať aspoň jeden výrobok.
Paletky už nejaké doma mám ale tá od Zoevy z asi 100 odtieňmi by bol určite môj TOP.Ale ani paletkou od Sleek by som nepohrdla.
O mojich nákupoch týchto výrobkov Vás budem určite informovať.

A čo vy? Akú kozmetiku by ste si teraz priali najviac ? 

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook