Úlovok mesiaca - Alverde Tvárenka

sobota, listopadu 17, 2012

Lacný a dobrý produkt z drogérie

Určite sa aj Vám stane, že počas mesiaca máte šťastie a vychytáte nejaký dobrý kozmetický úlovok na ktorý ste doslova hrdá. Presne toto sa mne stalo počas tohto mesiaca a inak ako úlovkom sa to nazvať nedá..

Tvárenka je časť kozmetiky, ktorá plní na vašej tvári obrovskú funkciu. Nielenže krásne rozžiari pleť a dodá je prirodzený vzhľad (samozrejme ak to s ňou nepreženiete) ale dokáže splniť funkciu krásnej pleti aj bez toho, aby ste použili tonu líčidiel.


O minelárnych tvárenkách Alverde som netušila, vždy som v stojanoch videla len klasické. Nedávno som blúdila po DM-ke a hľadala čo nové tam je. Osvietil ma stojan so zlacnenou kozmetikou,a medzi nini aj táto krásna tvárenka. Cena po zlacnení je 1,99 €. O normálnej cene však netuším.



Odtieň tejto tvárenky je 20 Nordic Berry, čiže krásna bobuľová,červená až tmavo rúžová.
Vôňa je veľmi príjemná,no neviem ju opísať. Po nanesení na líčka ju ešte dlho potom cítim. 
Konzistencia je teda púdrová a mala by byť s cennými minerálmi.




Tvárenka je teda vhodná aj pre mastnejší typ pleti, naopak pre suchšiu pleť práve najvodnejšia myslím nie je. Výdrž ma prekvapila zo všetkého najviac. Vydrží približne asi 4 až 5 hodín. Žiadne mapy na lícach po 2 hodinách alebo hodine.
Jediné mínus má však balenie. Je príliš maličké a preto sa do ňho nevmestí štetec tak akoby som chcela. Vždy si na štetec naberiem veľa a musím to oklepávať aby som potom nevyzerla ako marfuška. Celkvo som s ňou ozaj spokojná, a kúpila by som si ju aj druhý krát. 

5/5 muffins


+ červený rúž


Akú máte momentálne vy obľúbenú tvárenku ? 

You Might Also Like

3 Lovely reactions

  1. Kikuška krásna farba licenky možno si aj ja zaobstaram 3 do zbierky :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, nadherna farba. Taketo farby na licka nemozem pouzivat, alebo aspon nechcem. Pouzivam len bronzer, pretoze s licenkou su pripadam strasne cervena a vystipana od zimy, a este ked sa k tomu zacnem cervenat, no koniec :D ale na tebe velmi pekne ukaze :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook