DIARY : 25.12. 2012 and Christmas Time

úterý, prosince 25, 2012

Tak čo ako si užívate sviatky ? 
Povaľujete sa len tak z miesta na miesto, alebo skúšate všetky darčeky čo Vám priniesol ježíško ? 
Nemyslím si,že som bola celý rok dobrá, ale aj napriek tomu mi doniesol všetko čo som chcela a hlavne potrebovala.
 Dostala som samozrejme kozmetiku a predovšetkým Biodermu,ktorú som tak chcela. Veľkú radosť mi urobil aj Tangle Teezer,chlpaté papuče, pyžamo, ale vôbec všetko. 


No, snáď najväčšiu radosť mi urobila táto retiazka, ktorú som dostala od priateľa.
Ďalej je to ešte peňažná nádielka, ktorú si odkladám hádajte načo:)

Čo vy a vaše darčeky ? 

You Might Also Like

10 Lovely reactions

  1. Ten řetízek...krásný! Nádherné vyjádření lásky...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný řetízek! :)
    A celkově krásné dárky! :)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. :O Aké super veci, hlavne tie ponožky vyzerajú dobre a podprsenka :D A ani sa nečudujem že prívesok ti spravil najväčšiu radosť :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  4. Deniska tiež si myslím :)
    Ďakujem Vám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné dárečky. Ty papůče jsou roztomilé. =)

    OdpovědětVymazat
  6. já mám čajový maratón celoročně, jsem na čajích lehce závislá :D
    krásný dárečky jsi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný dárečky a ty bačkory jsou moc hezký :))

    OdpovědětVymazat
  8. Podobné srdíčko mám taky. Akorát od babičky :/:D Zatím jsem neměla to štěstí :D A obdivuju ty papuče! :) Nevíš, odkud je Ježíšek přinesl? :D

    OdpovědětVymazat
  9. Fajn blog, máš novou čtenářku! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wendy Felton : papučky neviem, ale podobné som videla v Tzenise :)
    Ďiki :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook