e.l.f - Baked Blush/ Vypalovaná lícenka

pátek, prosince 21, 2012

Neviem či ste si všimli,že na stránke elfu sú teraz novinky.
Ja som sa chcela obdarovať pred Vianocami a tak som si objednala pár produktov, ktoré mi ako vždy urobili radosť.Jednou z nich bola aj táto tvárenka, ktorú Vám teraz chcem zrecenzovať:


Odtieň: Rich Rose
Dostupnosť: elfkozmetika.sk
Cena: 4,49 €

Na stránke môžete lícenku nájsť aj v ďalších 3 odtieňoch.
Môj prvý dojem keď som tvárenku videla bol kritický s toho dôvodu pretože som si myslela,že bude vo väčšom balení(pripomína mi balenie na mono očné tiene).
Prvý dojem však občas klame.

Na stránke je popisovaná ako mimoriadne pigemtnovatá vďaka tomu,že sa páli v peci. Za seba môžem povedať,že pigmentácia je naozaj chvályhodná. Ďalej je opisovaná ako z výťažkami z hrozna na ochranu pleti, slnečníc,marhule a ruže. Ak poznáte vôňu ruží, tak tú tam určite pocíte ostatné vône som nespozorovala. Odtieň, ktorý som si vybrala je trochu do tmavšej farby.


 O odtieni je potrebné povedať,že je lesknúci presne ako sa na vypalované tvárenky patrí.
Po nanesení na líčka pôsobí ako rozjasňujúca lícenka a lícam dodá príjemný lesklý a živší vzhľad. 
Preto by som už potom neodporúčala používať rozjasňovač ak nechcete aby vaše líčka vyzerali ako vianočné ozdoby na stromčeku. Výdrž som otestovala  a príde mi normálna približne asi tak 3-4 hodiny. Pri štvrtej hodine už na tvári ostáva len lesknúce sa sem-tam čosi s troškou farby. Myslím si,že od jednoduchej lícenky sa nič extra čakať nedá. 
Môže sa používať na dva spôsoby a to na sucho alebo s použitím vlhkého štetca či hubky. Skúšala som len suchý spôsob mokrého sa trocha obávam.


Výsledná "známka" tohto produktu je :
4/5 muffins

Jeden maffinok dole za malé nedostatky,ktoré sa dajú prehliadnuť.
Kúpiť či nekúpiť? : áno, ak chcete vyskúšať niečo nové 
                                 nie, ak máte svoju vybranú, ktorú nechcete vymeniť

Máte skúsenosti s týmto produktom?
Páčil sa Vám článok?

You Might Also Like

1 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook