Little New In

úterý, května 07, 2013

Pravdou je,že si čoraz čajstejšie články tohto typu obľubujem. Páči sa mi vidieť a čítať o tom ako si kúpil niekto niečo nové a má s toho radosť. V prvom rade sa chcem ospravedlniť a poprosiť o radu.
Ako môžete odfotiť tak perfektne kúsky oblečenia na sebe ako z googlu. Ja som buď antitalent na fotenie tohto typu alebo sa ešte mám čo učiť. 


Do takejto roztomilej tašky teraz balia v Tally Weijl.

Viem,že nezačína práve čas na nohavice, ale nohavíc nikdy nie je dosť a práve takejto farby som už chcela dlho. Navyše len v Tally Weijl si dokážem vybrať z hocijakých nohavíc.

Obyčajné tričko na ramienka v mojej obľúbenej farbe.

Čipkované šaty z ebayu. Veľmi som ich chcela dokonca som sa pre Vás v nich aj vyfotila .


Ospravedlňujem sa za neporiadok. Šatičky sú z veľmi jemnej látky a ako spodok je saténová látka. Mierne presvitajú takže korálové spodné prádlo(viď príklad na fotke :D) práve najvhodnejšie nebude. Mám z nich veľkú radosť!


No a nakoniec, klasické doplnenie zásob. V blízkej dobe môžete určite čakať recenziu na Neutrogeniu, ktorú zatiaľ zbožňujem.

Viem,že ešte stále to s fotkami asi nie je ono, ale učím sa a postupne sa to bude zdokonaľovať.

Páčilo by sa Vám keby som nafotila nejaký ANTI OUTFIT? 



post signature

You Might Also Like

11 Lovely reactions

  1. Keby som mala Tally niekde poblíž neváham a hneď som tam =/ a som zvedavá na recenziu na Neutrogenu, používam od nej scrub a som spokojná, aletiež som pokukovala po tom krémiku :))

    Nius07

    OdpovědětVymazat
  2. super veci, take šaty si chcem kupit najbližšie :) len ešte neviem v akej farbe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sú tam pekné farbičky, ja by som si možno vzala ešte aj jedny :D :)

      Vymazat
  3. šatky sú krásne, len ja by som sa v nich asi hanbila chodiť keď presvitajú :D a čo je anti outfit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastne ani neviem prečo som to tak nazvala :D :D
      ..nemyslím si teda o sebe,že ako fashion blogerka by som sa uchytila :D ..takže asi niečo s tým to bolo myslené :))

      Vymazat
  4. Je to krásný, ale když Tally je tak strašně nekvalitní ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja ti neviem ..niektoré veci sú tam ozaj nekvalitné, ale napríklad mám odtiaľ asi 5 tielok a tie držia skvele, vôbec sa nenaťahujú ani farba sa z nich tak nevypiera :) napriek tomu mám ten obchod rada :)

      Vymazat
  5. Ahoj môžem sa opýtať ohľadom tých šiat-čipkovaných ? :) akú veľkosť si si objednávala a si s nimi spokojná ?:) lebo už dlhú dobu si ich chcem objednať :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook