BACK TO BLOG WORLD

pátek, srpna 23, 2013

Ahojte.
Po zrejme trošku dlhšom čase sa vám ozývam a oznamujem,že sa opäť vraciam do blogerskej hry. 
Viem,že to tu už bolo povedané veľa krát a v podstate asi ešte aj bude(nebudeme si predsa klamať), ale veci sa proste majú tak ako sa majú. Prvou výhovorkou by mohlo byť,že je proste leto a komu sa chce sedieť doma a tvoriť v horúčavach extrémne dlhé a rozumné články s pointami. Od toľkého tepla sa mi nechcelo ani žiť, nie to ešte písať článok. Nahromadilo sa mi toho neskutočne veľa a tým nemyslím len kozmeticky, ale aj reálne v živote. Uvedomila som si strašne veľa vecí, ktoré som doteraz síce chápala, ale snažila som sa ich nevidieť. Týmto myslím aj blogerský svet. O tom až o pár vetičiek neskôr. Podarilo sa mi opäť pár majstrovských kúskov ako to,že sa mi behom 2 dni rozpadol takmer celý môj terajší svet,stratila som veľa vecí pre veľa iných možno zbytočných vecí, ktoré mi však aspoň teraz dávajú iný rozhľad na svet. Naučila som sa príslovie "všetko sa deje pre niečo". Môj súkromný život tu bude zaujímať asi tak 2 a pol náhodne čítajúcich a tí ďalší si asi povedia ..to je jedna z tých čo tu zas fňuká. V blogovaní som si uvedomila asi len to,že vďaka blogu mám doma toľko kozmetiky,že by sa mi o nej ani nesnívalo a vlastne som sa zamyslela nad tým,že kedy to všetko miniem. Och pane bože, za celé prázdniny som si kúpila 5 kozmetických vecí za čo som nenormálne rada a som na seba v podstate hrdá! Nahromadila som si všetko to čo som chcela a viem,že toho chcem ešte veľa len sa už krotím a konečne sa zaujímam aj o niečo iné nie len o to koľko peňazí miniem na kozmetike. Aj napriek tomu som si dnes uvedomila ako neskonane milujem make-up,ale,že sa to dá aj bez toho aby som mala doma toho tony. Baví ma to veľmi a nemienim s tým prestať. Je to vec, ktorá ma vie vždy potešiť a obzvlášť keď sa mi podarí vytvoriť pekný look.
Počas mojej nečinnosti som aj napriek tomu sledovala dianie v blogerskom svete. Komentovala som pár článkov, ale niektoré som si ani neotvárala a to len z jediného rozumného dôvodu,že som článok o danej veci čítala už 5 krát a vždy som sa dozvedela to isté. Každá z nás bloguje myslím,že pre jednu a tú istú vec a to,že nás to baví. Len som ešte neporozumela tomu prečo píšeme všetci o tom istom. Nevieme sa podobať na seba ale len na druhých? Týmto samozrejme nechcem uraziť nikoho,nedovolila by som si to a dokonca by som sa možno pristihla pri tom,že som to niekedy možno urobila aj ja. Ale asi by už aj bolo konečne dosť rečí a kritiky ..ukážem vám čo som vlastne počas nečinnosti ne/robila.
Jeden z outfitov
Sleek kolekcia // Zbierka brandooov
Trošku selfish // Celé leto = celý čas, milujem túto ženu najviac
Klamem! Toto bolo ešte na začiatku leta. 
Jeden z ďalších ležérnych dní// a jeden z darčekov zo SWAPU

Takže sa vidíme v ďalšom článku zajtra.Mám pripravené líčenie s novým color Tattoo :)
post signature

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook