Macadamia Natural Oil {Kondicionér}

pondělí, září 02, 2013

Na mojom blogu ste menovku MACAdaMIA NATURAL OIL už vidieť mohli a tiež ste mohli spozorovať,že som si niektoré výrobky ešte od tejto značky kúpiť chcela. Došlo tak k tomu toto leto, aj keď do mojej vlasovej zbierky pribudol len jeden výrobok. 


Z názvu sa dá vyčítať,že je to "každodený oplachovač" čiže asi kodicionér. Neviem ako to máte vy či pri starostlivosti na vlasy uprednostňujete radšej šampóny alebo kondicionéry. Ja uprednostňujem skôr kondicionéry, ale ak robím chybu tak mi dajte určite vedieť.

Tento kondicionér je určený na každý typ vlasov, mal by byť bez parabénov a síranov a ak správne čítam na obale mal by chrániť aj farbu vlasov čo som ja nijako nestihla spozorovať. Ale ja som si ho predovšetkým kúpila lebo som dúfala,že bude výborný na zničené vlasy. A nemýlila som sa. Je to jeden z najlepších kondicionérov aký som kedy mala. Ale pekne od začiatku.

Vôňa je teda naozaj úžasná, vlasy krásne prevonia a vôňu je cítiť ešte aj deň po umytí vlasov. Takéto kondicionéry milujem! Ja som si vzala to najmenšie balenie, ktoré má 60 ml. Nieže by som produktom neverila, ale chcela som ho len vyskúšať, domov už však putuje väčšie balenie. 


Konzistencia je krémová a myslím si,že na zimu, ktorá sa k nám už chystá je to ideálne. Predsa na zimu sú účinnejšie krémové výrobky. Čo sa týka zničených končekov pekne ich zacelí a myslím,že aj ošetrí. Vlásky sú po umytí krásne jemné a ľahko rozčestateľné - ako inak. 

Vytkla by som mu možno iba tak otváranie, ktoré ma celé najviac irituje! Je to také to balenie, ktoré nemôžem pomenovať preto som vám to odfotila. Pred použitím musím fľaštičku natlakovať na otváranie aby som odtiaľ niečo mohla dostať. 

Napriek tomu je to ten najlepší výrobok aký som si počas leta kúpila, používal a vôbec aj minula. Takže určite ODPORÚČÁM!
post signature

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook