BEAUTY AND NEW

neděle, prosince 21, 2014

Za 4 dní sú Vianoce a ja viem,že vám to pripomínať je úplne zbytočné lebo teraz je to v podstate úplne všade. Neviem či som však v tom sama, ale mňa tento rok celé Vianoce akosi obchádzajú. Nemám s toho takmer žiadne potešenie. Myslím,že až keby napadlo aspoň trošku toho sniežiku, by konečne tá pravá Vianočná atmosféra mohla prísť. Preto ani dnešný článok nebude nejako extra o Vianociach, ako skôr o tom čo sa dialo počas mojej neaktivity, čomu som sa venovala a samozrejme niečo aj o kozmetike.

Počas toho čo som tu na blog neprispievala som sa vo veľkej miere venovala foteniu. Fotila som kamarátky na oznamká, seba na oznamká a dokonca sa mi podarilo zachytiť aj pár záberov zo stužkovej. Stále to nie je nič profesionálne a mám sa ešte toho veľa čo naučiť. Môj foťák je zatiaľ v základnej výbave a pri tej ešte chvíľočku ostane. Do konca budúceho roka sa rodinka snáď trošku rozšíri. Na fotkách môžete vidieť pár mojich záberov.




Na niektoré zábery som naozaj hrdá, ale musím podotknúť,že boli s objektívom, ktorý nepatril mne. Mala som ho len požičaný, ale aj napriek tomu si myslím,že tie fotky za to stoja. 

Z kozmetického hľadiska som toho veľa nenakúpila, až teraz pred koncom roka som si celkom dosť dopriala. Na svojom wishliste som mala prianie aby som nalíčila aspoň 10 dievčat a mne sa podarilo nalíčiť takmer 30 dievčat! Čo je aspoň pre mňa obrovský úspech. Maľovala som spolužiačky, kamarátky na stužkovú, na oslavy, len tak, dokonca som maľovala aj dve maminky. Na všetko toto som hrdá a dokázala som sa pri tom opäť niečo nové priučiť. Späť k tomu nakupovaniu. Kúpila som si niečo po čom som túžila už veľmi dlho, a som za to naozaj veľmi rada a v žiadnom prípade som to neoľutovala. Je to MAKEUP GEEK kozmetika. Tie, ktoré sa v kozmetickej sfére pohybujete, viete,že MUG je oznávané skoro ako Mac z toho dôvodu,že má veľmi podobné odtiene s podobnou kvalitou, len za nižšie ceny. 



Na začiatok som si objednala len Z-paletku a 3 tiene. Tiene sú perfektne pigmentované a výborne sa s nimi pracuje. Navyše som úplne zaľúbená do tej magnetickej paletky. Už som si stihla objednať ďalšie tiene (tieto som objednávala ešte koncom leta na skúšku) a potom určite urobím nejaký podrobnejší článok. 

Ďalej ste si určite nemohli nevšimnúť drogériový ošiaľ s kolekciami od Loréalu . Najskôr Nude a teraz na jeseň krásne červené odtiene. Bohužiaľ je to možno tým,že mám rozdielnejšiu farbu vlasov, ale mne pasovali len dva odtiene. Jeden doma mám a druhý sa mi zdal podobný takému čo doma tiež už mám, ale nie od Loréalu. Napriek tomu sú rúže absolútne bezchybné, s perfektnou výdržou, úžasnými farbami, balením. Len pery trošku po dlhšom nosení vysušujú, ale to je jasné predsa, ktorý rúž nie. Rúž mám v odtieni Julianne´s Red a je to nádherná sýta červená. Druhým obľúbencom na jeseň/zima je rúž od Essence, ktorý je v odtieni Adorable Matte!. Myslím si,že je to práve tým,že je matný,že jeho výdrž je celkom slušná, aj napriek tomu,že je to Essence. Kúpila som si ho na stužkovú a odvtedy som si ho celkom obľúbila.


V mojom živote je druhý muž, ktorý ma sprevádza od mojich narodenín. Jeho meno je Karl Lagerfeld a bohužiaľ to bola láska na prvý pohľad. Keď táto vôňa vyšla, chodila som okolo parfumérie minimálne 3 krát do týždňa aby som ho aspoň videla. Tá vôňa bola pre mňa úplne jasná a taktiež mi bolo jasné,že ju musím mať. A potom prišli moje narodeniny a moja drahá maminka tušila,že papierik s tou troškou vône čo mám na stole už skoro oblizujem a tak mi urobila radosť a dostala som ju! Vôňa je podľa mňa neskutočne ženská,nevtieravá a hlavne tá vôňa je nenormálne omámna. Jeho jedinou chybičkou krásy je,že je na všetky ročné obdobia okrem zimy. Ale aj napriek tomu som schopná ísť s touto vôňou aj na koniec sveta.


Ďalej sú to maličkosti z asosu a feelunique. Môj obľúbený suchý šampón Batiste na Asose objednávam pravidelne. Svetrík bol len dodatok k objednávke spolu s nohavicami, tie mi však bohužiaľ prišli v úplne inej veľkosti akej som si predstavovala. Týmto by som aj chcela požiadať niekoho kto má skúsenosti s reklamáciou cez Asos či by nevedel poradiť.

Potrebovala som nejakú kozmetickú taštičku do ktorej sa zmestí tona vecí a na to presne prišli výrobky od Zoelly. Priznám sa,že Zoellu neodoberám a na jej videá sa mrknem len občas, ale jej vlastné výrobky som nemohla nevidieť kedže ju predáva práve stránka feelunique,com. Výrobky sa mi od nej takmer všetky nepáčia,a pre mňa nie sú ničím extra, ale kozmetické taštičky sú naozaj krásne. Rozhodla som sa pre tú s morským prasiatkom a musím povedať,že sa do nej vmestí naozaj tona.




Poslednými dvoma vecičkami sú moja terajšia ranná aj večerná rutina. Ide o cleanser od Cetaphil a o peeling Jason Apricot Scruble. Oba produkty sú objednané už zo zmieňovanej stránky feelunique.com. Peeling mám už druhý krát takže vám o ňom môžem povedať aj pár slov. Je určený aj na pokožku tela. Je pomenovaný aj ako cleanser čo by sa vám možno nezdalo,kedže má trošku hrubšie zrniečka, no v skutočnosti je naozaj k pleti jemný a preto neprotestujem proti každodennému používaniu. Má príjemnú vôňu a peelinguje výborne. Pleť je po ňom hebučká ako detská prdelka, Stačí maličké množstvo na celú pleť. Mne peeling vydržal celý rok takže ho môžem vrelo len doporučiť! Za to všetkými oslavovaný Cetaphil ma zatiaľ vo veľkej miere neoslovil. Používam ho len krátko a preto vám k nemu nemôžem nič dôkladnejšie povedať. No zatiaľ to nie je nič extra a myslím,že už som doma mala aj lepšie.


To by bolo odo mňa na dnes všetko. Dúfam,že vás článok neunudil k smrti alebo ste pri ňom poprípade nezaspali.
Prajem Vám Šťastné a Veselé Vianoce prežité v kruhu Vašich najbližších.
Po Vianociach sa ozvem s článkom a recenziami na tieto produkty. 


You Might Also Like

1 Lovely reactions

  1. Krásne vecičky, ten suchý šampón láka aj mňa :P teším sa na recenziu TooFaced a musím preskúmať tie stránky aj ja, kedže som o nich ešte nepočula a také pekné veci tam sú :)

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook