Ebay dupe brushes #1

pondělí, července 11, 2016


Ako už sami dobre viete na ebay a sa dajú nájsť napodobeniny na rôzne veci. Keďže ja som dosť veľký milovník štetcov, nemohla som odolať a objednala som si pár napodobenín štetcov od rôznych značiek. Niektoré vám budú určite dosť známe.

Toothbrush štetec = Artis brush | objednáte TU
Trend týchto štetcov ste si už určite všimli, hlavne na youtube. Originálna sada týchto divných štetcov stojí  536€ (a to som pátrala len tak zbežne). Podľa mňa úplne nepochopiteľná cena a nerozumiem čo to zas vybuchol za trend. Keď som však videla na ebay túto jemnú napodobeninku, proste som chcela vyskúšať ako to teda funguje. Musím povedať,že s týmto štetcom sa makeup rozotiera naozaj dobre. Sama som z toho bola prekvapená. Skúšala som zatiaľ len také tekutejšie makeupy, tie tuhšie som ešte nemala odvahu. Vždy potom makeup upravím beauty blenderom a pokračujem ďalej. Navyše som si myslela,že štetec príde "vypelichaný" a pritom je krásne hustý,jemný a aj tá rukoväť vyzerá zatiaľ,že vydrží toho dosť. Podľa mňa za vyskúšanie to stojí.


Rose gold štetec = Makeup Revolution Ultra Metals Brushes | objednáte TU

Na túto sadu si momentálne brúsim zuby, ale tým myslím na originálnu sadu. Tento štetec hlavne vyzerá veľmi pekne, štetinky sú príjemné, žiadne nevypadávajú. Škoda je,že mi rúčka ani nie po troch dňoch odpadla. Z toho som bola teda naozaj smutná, neviem či je môj kus nejaký vadný, ale musela som si ho zlepiť a už je aj po kráse. Lepidlo mi rozleptalo tú krásnu rose gold farbu. Keby niet tej pokazenej rúčky, štetec by sa možno vyrovnal aj originálu. Používam ho na kontúrovanie,ale občas aj na rozjasňovač. 


Čierny kontúrovací štetec = Nars Ita Kabuki Brush | objednáte TU

Na tento štetec som sa tešila najviac. Netuším síce či sa vyrovná 56€ originálu, ale ani tento nie je na zahodenie. Štetinky sú príjemne jemné, štetec sa nerozliepa a pekne drží po kope. Kontúruje sa s ním veľmi dobre, v poslednom čase používam len tento štetec. Najviac ma teda dostal ten krásne vyrytý nápis. Ako originál haha :)



Veľký štetec na púder = Marc Jacobs Bronzer Brush | objednáte TU

Tohto krásneho fluffy miláčika nechcem odvtedy ako mi ho pani poštárka doniesla vymeniť za nič na svete. Odvtedy ako sledujem na instagrame profil MJ tak slintám nad každým jedným kozmetickým štetcom a o dekoratívke už ani nehovorím. Ale s hrdosťou môžem povedať,že tento miláčik zatiaľ moju túžbu po veľmi chlpatých štetcoch uspokojil. Je krásne jemný, nevypadáva z neho žiadna štetinka, prežil už aj svoje prvé kúpanie. Potrebujem asi ďalší..


To je odo mňa na dnes všetko, už mi domov letí ďalšia várka štetčekov, takže sa tu podobný článok ešte určite objaví. Chceli by ste vidieť moju zbierku štetcov ? 




You Might Also Like

1 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook