KIKO | Dekoratívna kozmetika - veľká recenzia

čtvrtek, září 01, 2016



Ak vám neprekážajú dlhšie články tak sa v pohode usaďte a môžete sa pustiť do čítania, lebo tento článok bude asi trošku dlhší. Snažila som sa pre vás o tú najobjektívnejšiu  recenziu, aby som vám v ničom neklamala a podala vám správne informácie.



Kiko Cosmetic ste už určite zaznamenali, aj tu na blogoch aj na youtube. Pre mňa to bola kozmetika už od začiatku zaujímavá a lákalo ma ju vyskúšať. Prvú zmienku si pamätám mala Lou v nejakom haul videu z cestovania, presne si už nepamätám. Už tam ma kozmetika zaujala. Minulý rok šla moja kamarátka do Tirolska a odtiaľ mi doniesla celkom slušnú nádielku produktov a ja som bola unesená! A teraz asi pred tromi mesiacmi som si urobila objednávku z oficiálnej stránky prvý krát ja. A tak vám s odstupom času môžem zrecenzovať všetky produkty!



I N F I N I T Y | Očné tiene - ÁNO 

Začnem teda s očnými tieňmi. Kamarátka mi doniesla tieto tri, ktoré sú v mini plastových kalíškoch. Je to hlavne preto,že sú z rady Clics system, pravdepodobne sa dajú vkladať do paletiek, ktoré si môžete u nich zakúpiť. Balenie takto je bohužiaľ ničím zaujímavé. Mám tri odtiene, ktoré nemajú mená, ale čísla.


Dostala som trošku netradičné farbičky, ale o to viac sa mi páčia. Dva sú teda matné a jeden s jemným shimmerom. Všetky tiene sú krásne pigmentované, ale dosť prášia. Pri líčení som to až tak nespozorovala, neopadávajú pod oči, ale pri naberaní produktu je to vidieť. Sú pekne maslové, takže sa dobre blendujú čo je absolútny goals. Nič viac mi nechýba. S dobrou bázou pod očné tiene vydržia na viečku bez pohnutia aj celý deň/noc. Bez bázy som ich neskúšala.

213
206
231
Nemám im čo vytknúť, dobre sa s nimi pracuje,veľmi rada ich používam a odporúčam ich aj vám.


C L A S S I C  E Y E S H A D O W  - NIE

Čo vám však už až tak neodporúčam sú tieto klasické tiene v uzatvárateľných obaloch. Tieto bohužiaľ prášia ako sviňa, ešte viac ako tie v kalíškoch. Obsahujú čiastočky trblietok čo spôsobuje,že dosť opadávajú. Neviem či je to práve tým,že sú s trblietkami, ale navyše sú aj veľmi slabo pigmentované. Keď ich naberám prstom je to super, ale štetcom je to katastrofa. Biely tieň (169) by bol perfektne využiteľný, ale škoda tej pigmentácie. Krásny fialkový (151) tak isto. Prirovnala by som ich tak ku Essence tieňom, aj tie sú možno lepšie. 



Ďalej tu mám ešte dva tiene. S toho jedno sklamanie a jedno nadšenie. 


K I K O | W A T E R  E Y E S H A D O W  - ÁNO


Na tento tieň som sa pri objednávkE veľmi tešila a našťastie ma nesklamal. 
Presne takúto farbičku som vo svojej zbierke potrebovala. Zbožňujem takúto zelenú a zbožňujem líčiť sa s ňou. Najviac lákavé bolo pre mňa použite na sucho aj mokro. Tieň je už trošku menej maslový, skôr suchší, ale to neuberá na kvalite. Konečne prvý tieň od Kika, ktorý nepráši. Dobre sa s ním pracuje v oboch prípadoch. S výdržou tak isto nie je žiadny problém. Páči sa mi aj rozkošné balenie so zrkadielkom. Za mňa tieto water eyeshadow určite áno. Mám odtieň 209.


<3 td="">
Z hora-> na sucho
S mokrým štetcom
K I K O | Cream Crush č. 11 - NIE

Teraz trošku väčšie sklamanie. Na tento krémový produkt som sa tešila snáď úplne najviac, a bohužiaľ ma sklamal. V podstate som čakala niečo podobné ako napríklad Color Tattoo. Konzistencia je síce krémová, ale veľmi slabo pigmentovaná. V prvom rade som čakala trošku inakšiu farbu, viac ružovú, viac intenzívnejšiu. Z kalíšku sa nedá nabrať ani štetcom a ani prstami. Roztiera sa síce dobre, ale produkt sa pri tom akoby drolí. Trblietajúce čiastočky, ktoré obsahuje idú všade len nie na viečko..



V konečnom dôsledku vyzerá rozotrený produkt tak ako je to na dolnej fotke. Je použiteľný, ale v podstate skoro vôbec ho nie je vidno. Pri fotení ma ešte napadlo,že by sa tieň dal využiť ako rozjasňovač. Vyskúšam ešte to. Napriek tomu je však tento produkt sklamanie. 


Na oči tu mám ešte tri produkty s ktorými som maximálne spokojná. Som hrozná,že nefotím jednotlivé produkty priamo už na tvári, ale sľubujem,že sa od teraz polepším a uvidíte tu aj fotky už s použitím produktov


K I K O | Ultra tech Curve mascara - MOŽNO
.
Z tejto špirály som bola milo prekvapená. Myslela som si,že to bude nič moc, ale v skutočnosti je to celkom dobrá špirála. Má plastový kartáčik, čierno čierna farba. Pravdu povediac nikdy si nepotrpím extra moc na špirály, je mi jedno aký majú kartáčik, pre mňa je to buď zlá špirála, alebo dobrá špirála. Zatiaľ som nemala ešte zlú špirálu, takže takéto hodnotenie mi moc nejde. Asi preto,že s mihalnicami nemám veľké problémy,zatiaľ sú pekné dlhé a celkom viditeľné aj keď nie som nalíčená. Čo sa týka tejto, tak aspoň v skratke - je dobrá. Vyhovuje mi, robí pekné mihalnice, predlžuje aj zahusťuje. Nepotrebujete jej veľa, nedrolí sa ani nič podobné. Jej cena bola 7,20€ čo je celkom dosť. Taká normálna špirála, neurazí ani nenadchne. Na trhu nájdete určite aj lepšie a lepšie mám doma vlastne aj ja.


K I K O | Eyebrow sculpt automatics pencil - ÁNO

Túto automatickú ceruzku na obočie používam pri každodennej rutine na obočie. Farba mohla byť trošku tmavšia, ale to vôbec nevadí vždy si ju doladím tmavším gélom alebo tieňom na obočie. Ceruzku používam už 3 mesiace takmer každý deň a zatiaľ z nej ubudol fakt len kúsoček. Napriek tomu ceruzka pekne kreslí, dá sa s ňou vytvoriť krásne prirodzené obočie a hlavne sa neláme. Toho som sa pri kúpe najviac bála. Na jednej strane je teda vysúvacia ceruzka a na druhej strane je kefka na česanie obočia. Výdrž je taká normálna, ja nikdy v produktoch na obočie nehľadám nejakú dlhú výdrž, ale aj bez zafixovania vydrží v poriadku celý deň. Lepšiu tužku na obočie som zatiaľ nemala, som s ňou veľmi spokojná  a určite si kúpim aj ďalšiu len v tmavšom odtieni.




K I K O | Ultimate Pen Long Wear eyeliner -  URČITE ÁNO

Posledný produkt na oči je linka vo fixke. Ak si tak isto skeptická voči akejkoľvek linke vo fixke..nečudujem sa..aj ja som bola, až doteraz kým som si nekúpila túto fixku.
Už klasicky som si myslela,že sa mi hrot po týždni ohne, alebo pre istotu vypadne, fixka sa vysuší a dovidenia..skrátka som tomu nedávala veľké šance. Ale teda, prekvapila !
 Fixka je krásne čierna aj po 3 mesiacoch, stále pekne kreslí a hrot vyzerá rovnako ako keby bol nový. Linka sa vôbec nerozmazáva ani neotláča. Vydrží takmer celý deň, ku večeru je chvostík už trošku rozmazaný,ale aj napriek tomu je táto fixka paráda. Dala by som jej s určitosťou 9,5z10. Veľká spokojnosť!




K I K O | Creamy stick Blush and Highlighter - ÁNO

Presúvame sa k produktom na pleť. Týmto dvom vecičkám som tak isto nedávala veľké šance. Tieto produkty v tyčinkách sú líčka a rozjasňovač. Najskôr mi totižto kamarátka doniesla líčka. Šanca bola ako hovorím nulová, ale nakoniec som bola teda opäť raz prekvapená.  Líčka sú v príjemnej staroružovej farbe - neviem či to bude na fotkách vidieť. Nemyslela som si,že takýto odtieň by mi pristal, ale opak je pravda. Tyčinka je krásne pigmentovaná, super sa s ňou pracuje,produkt je pekne krémový, takže sa dobre rozotiera. Výdrži na pleti pekne aj celý deň, vzhľadom k tomu,že mám mastný typ pleti, pre mňa sú krémové produkty lepšie, a majú u mňa na pleti aj dlhšiu životnosť. Fakt dobrý produkt. Jediná chybička krásy je,že sa potom tyčinke z obalu už nechce zasúvať samej a tak ju musíte zasunúť naspäť prstom. Po líčkach,ktoré sa u mňa osvedčili som teda chcela vyskúšať niečo iné, a tak som si objednala rozjasňovače v tyčinke. Nič takéto som doma nemala tak som šla do toho. Produkt je opäť pekne pigmentovaný. krémový, dobre rozotierateľný. Je jemne do ružová a také niečo som si presne aj predstavovala. Výdrž je tak isto celkom pekná. Podľa mňa určite produkt,ktorý sa do kozmetickej zbierky hodí.



Dostávame sa do finálne posledných dvoch produktov.



K I K O | Intensely Lavish lipstick 05 - URČITE ÁNO

V prvom rad vám musím povedať, že toto je moja pýcha v kozmetickej zbierke pretože tie balenia sú absolútne luxusné, krásne. Veľmi pekné a hneď bijúce do očí. Aspoň ja si myslím.
Rúž je teda v odtieni 05 čo je taká krásna berry ružová šťavnatá farbička. Všetky odtiene sú intenzívne farebné. Okrem krásneho balenia je však aj vnútro absolútne krásne. Práve tento rúž mi doniesla kamarátka a údajne by to mala byť limitovaná edícia. Na stránke sú ešte teraz v troch odtieňoch a stojí len 3,60€ !!! To je absolútne krásne cena vzhľadom tomu,že tieto rúže sú vraj porovnávané s Guerlain, ktoré sú oveľa drahšie. Rúž je nádherne krémový, jeho nanášanie ide ako po masielku. Zvyčajne takéto krémové rúže nemajú takmer žiadnu výdrž, ale tento rúž dá s kľudom 5 hodín. Krásny obal, krásna farba, krásne vnútro. Toto je 10z10. Odporúčam!


Na živo ešte krajšia!! 
K I K O | Rebel Bouncy Blush - 03 Treasure Rose - ÁNO

Ďalšia moja pýcha je táto nádherná lícenka, ktorú som videla v nákupoch u nejakej slečny, ktorá ma práve aj inšpirovala aby som objednala z Kikocosmetics.com. Už keď som ju vtedy videla, vedela som,že ju musím mať. Nič takéto som nikdy predtým doma nemala a asi som ani nevidela. Lícenka ma opäť nádherný luxusný obal. Obsahuje mini zrkadielko, takže super na cesty. Otieň vyzerá dosť tmavý, na tvári sa však zjemní do krásnej ružovej. Konzistencia je veľmi výnimočná. Pri slovku bouncy si hneď spomeniem na lícenku od Maybelline,ktorá bola kedysi veľký boom. Nemala som ju nikdy takže nemôžem porovnávať. Za to konzistencia tejto lícenky je taká suchšia, ale aj napriek tomu sa pekne rozotiera. Nanášam ju prstom a následne rozotieram štetcom, alebo tiež prstami. Lícenka je to veľmi pekná, aj obsah je zaujímavý. Možno by som prikývla aj na viac odtieňov, ale či sa mi na niečo takéto podobné ešte podarí niekedy natrafiť, to si nemyslím.




Fú. Musím povedať,že tento článok dosť zabral, venovala som mu dosť času, takže dúfam,že sa vám bude aspoň trošku páčiť.

Vlastníte aj vy nejaké produkty od KIKO? :)

You Might Also Like

3 Lovely reactions

  1. Škoda, že tie prvé tiene do paletiek prášia, tieň podobný tomu oranžovému hľadám už dlho. Tú lícenku a rúž by som si už len kvôli baleniu kúpila, krásne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja od Kiko vlastním presne túto istú lícenku a je skutočne moc pekná :) Inak musím priznať, že ma Kiko produkty celkom sklamali, najmä mono očné tiene a taktiež lesklé rúže.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne veľká objednávka, lícenka vyzerá veľmi pekne aj tiene. Ja mám od kiko hlavne rúže a jednu lícenku z limitky a tiež je skvelá a hlavne vydrží celý deň.

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook