MOTD - Bumble

pondělí, října 03, 2016



Konečne mám viac času fotiť už nejaké líčenia. Celý rok som sa o to pokúšala a celý rok bolo z toho..
Teraz keď som na vysokej (mimochodom študujem prvým rokom), tak som zistila,že budem mať viac času ako cez prázdniny..čo je fakt divné, ale jednoducho mi len vyšiel dobrý rozvrh thanks god. 
Dnešný look som nazvala Bumble pretože za 1. názov rúžu,ktorý mám na perách je od ColourPop a volá sa Bumble, a za 2. ten názov proste sedí na ten makeup. Trošku som to totiž spackala tými umelými riasami. Ja ich jednoducho nenosím denne, a tým pádom ich ešte stále mám niekedy problém nalepiť pekne :( Takže ma prosím ospravedlnte,že vyzerajú na jednom oku trošku nepodarene nalepené. Už som si objednala z ebayu pinzetku presne určenú na umelé mihalnice.


Použila som : 
OČI
Catrice Prime and Fine Primer
Makeup Geek - Créme Brule, Latte, Cocoa Bear
ColourPop - Patridge 
PERY 
ColourPop - Bumble 




Ako sa vám páči líčenie ?
Ja som dostala pár pochvál, tak snáď sa bude páčiť aj vám :) 

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook