In love with ColourPop #2

středa, února 22, 2017

Prvú objednávku na stránke www.colourpop.com som uskutočnila v septembri a vtedy som si objednala skutočne veľkú nádielku. Viem,že som v článku spomínala,že ColourPop nebudem dlhšie objednávať, no prešli tri mesiace a ja som si nedala povedať..


ColourPop na začiatku Januára pridal do svojej ponuky Pressed Shadow a to je vlastne aj dôvod prečo som tak veľmi chcela zo stránky objednávať. Moja magnetická paletka si pýtala opäť nejaké nové farby. Objednala som si štyri očné tiene, set,ktorý obsahoval tri tekuté rúže a klasické štyri očné tiene a neodolala som a tak som pridala do košíka ešte jeden set, ktorý obsahoval tak isto tri tekuté rúže.


Ako prvé sa budem venovať novým pressed shadow. Líčenie s týmito tieňmi ste mohli vidieť v predchádzajúcom článku, ale určite ešte nejaké tu na blogu uvidíte. 


Tiene sa mi zatiaľ veľmi páčia. Pigmentácia je supera výdrž je tak isto. Tiene trochu prášia, ale myslím,že je to prirodzené, každý dobre pigmentovaný tieň musí prášiť aspoň trošku. S týmito tieňmi som zatiaľ veľmi spokojná a myslím,že si v budúcnosti ešte určite nejaké objednám. 


Objednala som si odtiene s názvami - Backseat, Making moves, Get out a Stay Golden. 

Making moves/ Backseat/ Get out/ Stay Golden
Už mám takmer celú Z-paletku, ktorá sa skladá z rôznych tieňov rôznych značiek, už sa neviem dočkať ako vám ju ukážem.  

S E T | Peachy Keen & Just Peachy 

Tento krát som si objednala dva sety pretože, samozrejme,že sú cenovo výhodnejšie a navyše sa mi aj zloženia setov páčili. Konkrétne tento set ma stál 33 dolárov. Myslím,že výborná cena na to,že set obsahuje štyri očné tiene a tri tekuté rúže. Očné tiene sú klasické ColourPop - šróbovacie. Tri z nich sú matné a jeden je so shimmerom. 


Textúra týchto očných tieňov je niečo medzi krémovým očným tieňom, keď do nich zájdete prstom cítite aké sú maslové a zároveň také penové. To sa týka aj matných aj tých so shimmerom. Matné tiene vôbec neprášia, čo je pre mňa divné, pretože väčšinou matné tiene proste musia prášiť aby sa lepšie aplikovali. Tiene sú síce krásne pigmentované, nič im nechýba, ale samotný colourpop odporúča na nanášanie tieňov používať prsty. A tak sa pýtam ako mám aplikovať do záhybu oka matný očný tieň prstami? Preto som sa trošku trápila kým som tieň pekne zapracovala. Tým,že tiene vôbec neprášia sa s nimi o veľa ťažšie pracuje, ťažšie sa blendujú a vôbec aj nanášajú. S tieňmi od ColourPop so shimmerom nemám žiadny problém, ale tie matné sa mi až tak nepáčia. Jednoducho nie som zvyknutá pracovať s takouto textúrou matných tieňov a myslím,že pri ďalšom nákupe sa im budem vyhýbať. S výdržou nemám žiadny problém, spolu s primerom vydržia tiene krásne aj celý deň. 


Crimper/Kennedy
Bandit/Cornelious
Crimper//Kennedy//Cornelious//Bandit

Vytvorila som s týmito očnými tieňmi look. Do záhybu ako prechodovú farbu som použila tieň Kennedy. Už s týmto tieňom sa mi ťažko pracovalo, hoci som celý štetec vykúpala v tieni, nabrala sa mi fakt len troška. Do záhybu som potom chcela pridať tieň Cornelious, ktorý mi však už nešiel poriadne navrstviť na predošlý tieň. Tieň je asi najmenej z tejto štvorice pigmentovaný a tým pádom ho tam vlastne skoro vôbec nie je vidieť..tu som však chybu spravila ja, možno som mala naniesť najskôr Cornelious a až potom tieň Kennedy.
Na pohyblivé viečko som potom použila tieň Crimper a do vonkajšieho kútika Bandit, tento tieň je naopak z celej štvorice najviac pigmentovaný. Na spodné riasy som potom už naniesla len tieň Cornelious a menším plochým štetcom doladila už len troškou tieňom Bandit.

Look uvidíte v nasledujúcich fotkách spolu s tekutými rúžmi.


K setu patrili ešte aj tekuté rúže. Vedela som,že colourpop objednávka nemôže byť uskutočnená bez rúžov. Rozhodla som sa tento krát len pre tekuté rúže pretože s ich kvalitou som maximálne spokojná aj keď viem,že viacero slečien, ktoré sledujem má problém s matnými finishmi týchto rúžov. Všetky rúže majú príjemnú nie moc hustú textúru, každý má však rozdielny finish.


Set ukrýval odtiene - Instigator, Screenshot a Speed DialJa som zo všetkých odtieňov absolútne nadšená. Myslím,že som si vybrala odtiene, ktoré ešte doma nemám a myslím,že mi dokonca aj všetky pristanú. Snažila som sa vám odtiene nafotiť trošku inak, aby ste mohli vidieť aké krásne sú to farby.

INSTIGATOR - matný finish

Pri tomto sete som sa trošku naľakala, keďže hneď po rozbalení vyzerali odtiene skoro úplne rovnako. Našťastie to tak nie je a všetky farbičky majú svoje čaro. Instigator má matný finish a je to taká rúžovo-broskyňová farbička. Nanášal sa na pery super, aplikátor mi vyhovuje, výdrž všetkých rúžov je skvelá, vydrží bez pohnutia aj 5 hodín, pokiaľ samozrejme nejete alebo nepijete. Mne osobne prekáža mať na ústach akýkoľvek rúž alebo hoci len balzám a jesť pri tom, takže ja si ho pred každým jedlom dávam z pier dole. Pitie zvládla, ale zvnútra sa potom začne akoby droliť a musíte si to opraviť. Hold smola, keď chcete mať na perách rúž, slamky sú vaši najlepší kamoši :)

SCREENSHOT - satin finish 


Moja najobľúbenejšia farba! Vďaka tejto farbičke som prepadla opäť raz nude odtieňom, ktorých som mala doteraz doma žalostne málo. Milujem aký ma screenshot finish, to že nevyzerá úplne lesklo ani úplne matno,ozaj krásny saténový finish.

SPEED DIAL - matný finish 


Posledná farbička je nude, ale trošku tmavšia, viac do hneda. Takéto odtiene nude mám veľmi rada a myslím,že pristanú asi snáď každému odtieňu pleti.

S E T | Bundle-up and Away 


Druhý set obsahoval ako som už na začiatku hovorila opäť tri tekuté rúže. Som rada,že som sa aj pri tomto sete trafila a mám tu odtiene,ktoré som ešte predtým doma nemala.


Set obsahoval odtiene - Mama, Calypso a Love Bug.

MAMA - matný finish 


Veľmi zaujímavá farba, povedala by som,že s nádychom do tehlovej. Ja som nikdy na takéto odtiene moc nebola, ale nakoniec si myslím,že to nevyzerá na mne až tak zle. Zaujímavé,že textúry colourpop rúžov sú skutočne úplne rozdielne. Napríklad tento rýchlejšie schne a tak musíte pracovať rýchlejšie aby bol rúž rovnomerne nanesený. Výdrž opäť skvelá, ale ako som už vyššie spomínala pitie vydrží, ale začne sa zvnútra potom droliť, hlavne tieto matné odtiene.

CALYPSO - satin finish 


Toto je farba, ktorú proste musíte milovať. Ja som milovníčka takýchto rose-nude odtieňov a tento si rozhodne získal moje srdce aj preto,že má saténový finish. Tak isto farba, ktorá pristane snáď každej.

Love Bug - matný finish 


Posledný odtieň je studená červeno-hnedá. Tu presne môžete vidieť to,že aj tento odtieň naozaj rýchlo schne a tak s ním treba rýchlo pracovať. Preto môžete na spodnej pere vidieť menšiu nedokonalosť. Pri kontakte s perami rúž okamžite schne. Myslím,že ak ste puntičkárky tak vám takáto textúra nebude vyhovovať, mne to neprekáža.

Tak ktorý rúž sa vám najviac páči? :)


You Might Also Like

6 Lovely reactions

  1. Jak já bych si zase hned objednala něco od Colourpopu, kdyby jenom nebylo tak drahý to poštovný a clo :( hrozně mě teď lákají právě nějaké tekuté rtěnky, stíny co doma mám mě zas tak do kolen nepoložily, ale lippie stixy jsou boží :) všechny rtěnky ti moc sluší!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno, áno tie tekuté rúže majú naozaj zaujímavú konzistenciu a aj finish takže chápem,že nie každému budú lichotiť..ale napríklad tie so satin finishom sú úplne úchvatné podľa mňa..a samozrejme najlepšie sú lippie stixy..to je už iná reč :)

      Vymazat
  2. Tak túto značku nepoznám, ale vyzerá to veľmi dobre, páčia sa mi tie tekuté rúže :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně, já si zase od Colourpopu nechám něco přivézt :), to řešení cla a objednávek z e-shopu jsem asi moc líná O:-).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Od Colourpop jsem zatím nic neměla a ani si nějak neplánuju zatím něco pořizovat :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook