CLINIQUE | Chubby Stick, Riasenky, odličovač a očný krém

úterý, srpna 22, 2017

V poslednom čase sa Clinique stala mojou veľmi obľúbenou značkou, skoro všetky tieto produkty som si vlastne kúpila behom týždňa. Keďže teraz počas školy brigádujem v Marionnaude, kopu zliav mám vlastne hneď po ruke, takže je im ťažko odolať.




Prvým nákupom bolo toto trio, ktoré obsahuje cestovné balenie odličovača na oči, očného krému a plné balenie riasenky. Už si nepamätám presnú cenu tohto setu, ale myslím,že to bolo okolo 12 €.

Očný krém

Ako som už čítala veľa krát, očný krém by mala používať každá žena, ktorá sa denne líči. Ja už budem mať tento september 22 rokov a líčim sa už takmer 7 rokov, takže si myslím, že už je to celkom potrebné. Keďže moje očné okolie ešte nie je poznačené žiadnou starobou ani ničím čo by bolo viditeľné, tak aj ťažko dokážem posúdiť či tento krém niečo môjmu očnému okoliu robí. Preto ho zatiaľ používam ako takú prevenciu, proti čomu, sama neviem :)

Dočítala som sa,že krém je určený pre všetky typ pleti a mal by riešiť suché a opuchnuté oči. Ja občas mávam suché očné okolie a sem tam aj po prebdených nociach opuchnuté. Krém má príjemnú bielu konzistenciu, dobre sa rozotiera. Po nanesení krému chvíľku trošku lepí, ale nie je to nič hrozné. Ako som už spomínala, veľké problémy s očným okolím nemám takže ja vlastne ani neviem čo k tomuto ešte napísať. Všimla som si,že moje očné okolie je rozjasnenejšie a hlavne ready na makeup. Ako očný krém sa mi celkom pozdáva a myslím si,že pre tak mladú pleť ako mám ja je celkom vhodný.

Odličovač 

Môj obľúbený odličovač na oči je od Mary Kay, ale stále hľadám nejaké alternatívy. Táto mini cestovná verzia odličovača sa mi úplne hodila do kozmetickej taštičky na cesty. S kľudom môžem povedať, že keď budem mať možnosť, kúpim si ho aj vo väčšom balení, hoci tá cena je podobná ako má aj Mary Kay - čo som práve nechcela. Krásne odlíči očný makeup, nedráždi mi očné okolie, neštípu ma oči ako to pri väčšine odličovačov býva, takže určite vhodný aj na citlivé oči. Veľmi jemný a dobrý odličovač.



Riasenka High Impact 

Veľmi známy produkt od Clinique. Riasenka bola hlavný dôvod prečo som set chcela kúpiť. Už som tu niekde na blogu spomínala, že s riasenkami nemám problém a vyhovuje mi takmer každá. Riasenka je určená pre objem rias, čo môžem aj potvrdiť. Väčšinou mám rada gumové kartáčiky, takéto sú väčšinou zradné. Našťastie pri tejto riasenke to tak nie je. Presne podľa mojich očakávaní - krásne riasy vyčeše, zahustí aj predĺži, každú jednu riasu pekne obalí a oddelí. Navyše je naozaj čierno - čierna, takže riasy vyzerajú krásne dramaticky. Neotláča sa, ale je pravda, že ju poľahky odlíčite aj vodou, takže vodoodolná rozhodne nie je.

Riasenka Chubby Lash 


Druhá riasenka bola v druhom sete ako travel size. Voči tejto riasenke som bola už menej skeptická, pretože gumové kartáčiky mi vyhovujú vždy. Ani voči tejto riasenke nemám žiadne výhrady. Páči sa mi aké riasy robí. Tak isto ich pekne vyčeše, dosť predĺži. Nezahustí ich tak ako prvá riasenka, ale myslím,že aj toto v pohode stačí. Keby som si mala vybrať spomedzi týchto dvoch riasenok, zrejme by som dala prednosť práve prvej = high impact riasenke.


Chubby Stick Cheek colour balm 

Môj absolútne najobľúbenejší produkt - lícenka v tyčinke. Kvôli tomuto som kúpila druhý set, ktorý obsahoval ešte očný tieň, balzámik a spomínanú riasenku. Tento produkt som si absolútne obľúbila teraz na leto, ale bude mojím spoločníkom aj počas chladnejších dní. Vždy som bola negatívna voči týmto krémovým produktom, ale potom som videla video od Shaaanxo kde robila video s niekoľkými produktmi od Clinique a vtedy som vedela,že túto tyčinku budem potrebovať.  Krásna farba, krásne sa blenduje a na tvári vyzerá úplne božsky, prirodzene.

Chubby Stick Mouisturizing balm

Priznávam,že tento produkt používam zatiaľ najmenej, ale pri kúpe som ani nič iné neočakávala. Nemám rada moc farebné balzamy pretože pre ne nemám využitie. Keďže bol ale v sete, tak som mala aspoň možnosť vyskúšať tento slávny Clinique produkt. Balzamik jemne zafarbí pery, nemôžem povedať,že by nejako extra hydratoval, ale rozhodne nevysuší pery. Výdrž samozrejme nie je vôbec dlhotrvácna, ale v podstate to ani nemôžete čakať od takého produktu. Pravdu povediac by som si balzam v plnom balení nekúpila, nikdy ma jeho kúpa nelákala a asi ani nebude.

Chubby Stick Shadow Tint 
Ďalší môj obľúbený produkt, ktorý som používala v lete veľmi často. Počas nanášania je produkt krásne krémový, ale finish je skôr taký púdrový. Pri tomto produkte som si myslela, že bude lepšie fungovať prst ako štetec, ale opak je pravdou. Tým,že prst je prirodzene teplý tak sa produkt divne rozotiera. Najlepšie je ho naniesť priamo z tyčinky a potom blendovacím štetcom rozmazať záhyby. Tak isto tento produkt radšej používam samostatne ako s nejakým iným tieňom, funguje tak najlepšie a nemáte aspoň starosť zo zvyšným očným makeupom. Je parádne dlhotrvácny takže ja mu nemám čo vytknúť. Akurát tak možno tú prehnanú cenu.

Cheek Colour Balm // Mouisturizing balm // Shadow Tint 

Anti-Blemish Solutions makeup

Môj absolútne najobľúbenejší produkt od Clinique zatiaľ. Nikdy by som nepovedala, že by mi práve táto značka tak sadla na pleť. Trošku ma štve tá cena, ktorá je fakt prehnaná za tak malý produkt (30 ml = 23,90€ kupovala som na notino.sk), ale poviem vám, že keby stál aj 40€ tak si ho kúpim. Žiadny makeup mi totižto takto dobre nesadol. Je určený na aknóznú pleť, takže aj majteľky mastnej pleti ako som ja ho budú milovať. Má super kryciu schopnosť, zakryje každé jedno začervenané miestečko, ale poradí si aj so škaredou vyrážkou. Napriek tejto super krycej schopnosti nerobí na pleti masku, naopak vyzerá veľmi prirodzene, niekedy sa až čudujem akú krásnu pleť mi urobí. Dovolím si tvrdiť,že tento makeup mi bez zapudrovania na pleti vydrží aj 6 hodín, so zapudrovaním aj okolo 10. Jeho veľkou výhodou je že sa dobre nanáša a rozmazáva na pleti. Ako som spomínala je síce malý, ale musím povedať, že stačí trošička a dokážete si zakryť celú pleť aj krk. Vážne nemám žiadne negatívum na tento makeup. Ak hľadáte super makeup s prirodzeným odtieňom, určite siahnite po tomto makeupe! Vrelo odporúčam !



Ľavé oko riasenka Chubby Lash //  Pravé oko High Impact riasenka 
Snažila som sa produkty na fotkách zachytiť, ale ešte stále sa mám čo učiť.

Aký je váš obľúbený produkt od značky Clinique? 

You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. Ten make-up je perfektný! Hneď by som ho vyskúšala :) Mňa veľmi zaujali aj tie chubby stick a najmä tá na líčka. Od Clinique som vyskúšala len kozmetiku na pleť, no dekoratívka tiež vyzerá super

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook