What's new in my room ? ♡

středa, července 25, 2012

Aj keď až na jeden deň ale predsa, konečne zasvietilo slniečko.
Dnes je tu u nás v Žiline síce opäť teplo ale pod mrakom |||| ! 
A keď už zasvietilo to slniečko, prečo si nevybenúť na menšie nákupiky.Ako sme si všetci určite všimli opäť ako každoročne na nás z obchodných výkladov kričia zľavy. Vraj až do septembra si zavrieme naše "plné" peňaženky. Myslím si,že zliav sa aj tak nikto nenaje..Inač aj o tomto je mini článok v Emme.

Tričko - Terranova // Taška - Tally Weijl // Emma

Taške som sa určite najviac potešila. V Tally Weijl majú teraz TOTALY zľavy ako to tam samá hovorí tá slečna ktorej sa vždy naľakám. Táto taška síce v zľave nebola ale ja som jej proste nemohla odolať. Najprv som tam bola len tak omrknúť čo nové, zbadala som tam túto krasavicu a proste som ju musela mať. Na druhý deň som si ju tam šla kúpiť a teraz je u mňa domka pekne v tepľúčku. Proste sa z nej neviem vytešiť.

Páči sa Vám ? :) 
Tričko s kostričkou som chcela už moc dlho lenže som akosi nevedela naň natrafiť. Včera som ho konečne našla. A dokonca za 1,99 € čo je jednoznačne zľavová cena. Len som zvedavá dokedy mi vydrží a za koľko sa mi sperie. V Terranove to tak občas býva..bohužial.

No a  Emmu či už by to bola Emma alebo Eva alebo Ellie jednoducho som nemohla odpustiť niečo na čítanie. V Emme nájdete veľa tipov a hlavne veľa čítania. 

You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. Trika s lebkou jsou parádní! U nás se taky nedají často sehnat. Většinou mám štěstí - když jdu do obchodu, mají to, co potřebuji. Dokonce ve slevě. =))

    OdpovědětVymazat
  2. milujem lebky, ale len v takých milších verziách :)) tvoje šťastie ti závidím, ja to tak málo kedy mám :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook