Wednesday

středa, listopadu 21, 2012

Stred týždňa a ja si pripadám ako keby bol ešte len pondelok. Neviem či len mne, alebo aj Vám to tak rýchlo ubieha. V piatok konečne docválam domov, vyrazím von s priateľom, prejde 5 minút a je tu opäť nedeľa a ja sa chystám zas a znova do školy. V poslednom čase mi to príde tak, že len tá škola robí môj život stereotypný. Na nič nemám čas, a aj keď si ho nájdem tak ho musím venovať škole. Cez víkend sa chystám po prvý krát do svojej novej brigády. Chystám pár článkov ako napríklad :

  • Recezencie
  • Článok o Heat Protectoch 
  • Obrázkové tutoriály ( na video sa neodvážim)
  • Článok o mojej starostlivosti o zmiešanú pleť
  • Niečo o kabátikoch
  • GIWEAWAY (mám doma dve masky od Placenta) 
Postupne sa ku všetkému dostanem.
Dnes len tak v krátkosti pár mojích mini aktivít od nedele.

Nakopilo sa mi toľko zľavových poukážok do DM, že by som najskôr potrebovala asi 5000 eur aby som ich mohla všetky použiť. A keby tam bolo v nich vôbec aspoň niečo použiteľné..


Dnešné mini nákupy v DM, najväčšiu radosť mám zo sprchového gélu, ktorý krásne vonia.Bronzér som kúpila vraj v zľave za 4,99 €. Ešte som netestovala nič, ale keď otestujem, určite urobím recezenciu aspoň na jedno.


Dúfam,že už máte kúpené nové číslo Emmy. Okrem vzorky na nový Loréal Lumi Magique make upu, vzorku šampónu najnovšej Niveii tam nájdete ešte jeden darček,ktorý zistíte čo je až keď si kúpite Emmu haha. Okrem toho tam nájde aj veľa rád, super článkov a všetko čo ku Emme patrí. + darček zubná kefka s extra jemnýni štetinkami. 


V poslednom čase som si obľúbila rúže od Avonu. Sú praktické, nevysušujú až tak pery, a sú v celkom príjemných farbách. Od nude až po extra červenú. Už som si kúpila dva, ale tretí už asi iba ako darčekom.Mimochodom aspoň som Vám dala tip na mini Vianočný darček.

Prajem Vám príjemný zvyšok večera.


You Might Also Like

2 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook