Žehlíte si vlasy ?

neděle, listopadu 25, 2012

..alebo akú používate tepelnú ochranu vlasov pred žehlením,kulmovaním a pod?

Medzi ženami sa určite nájde viac ako 5 žien, ktoré si každý deň fénujú,žehlia alebo kulmujú vlasy.
Žiadna z nás rozštiepené končeky nechce, no každá táto činnosť je zaručenou cestou k nim..
Ilustračný obárzok - google.sk

Väčšina z nás si vlasy žehlí práve preto, lebo ich má príliš krepovité, nepoddajné alebo ich nechce mať vlnité. Naopak ženy s extra rovnými vlasmi siahajú po kulme aby dodali svojmu účesu objem alebo aspoň malé vlnky a musíme si priznať,že žehlička a kulma tento problém aspoň s polovice vyrieši. 

Ja si žehlím vlasy práve preto lebo ich mám mierne vlnité a vadí mi to. Keď som so žehlením začínala, asi pred 2 - 3 rokmi, žehlila som si len ofinu. Nedávala som tomu nejaký veľký význam, pretože som nemala kvalitnú žehličku a o prípravkoch som ani netušila. Neskôr prišla na mňa chvíľa, keď som chcela mať celé vlasy rovné. Ani vtedy mi ešte neprišlo do úvahy,že by som nejakú ochranu pred žehlením potrebovala, len dovtedy kým som nenavštívila kaderníčku, ktorá ma upozornila, že ako je možné že nepoužívam žiadnu ochranu pred žehlením. Odvtedy sa moje cesty stretli s heat protectmi a vyskúšala som už mnoho prípravkov na vlasy. 

Skôr než si začnete žehliť vlasy :


  • úprava vlasov začína už pri klasickom sušení  uterákom, žiadne drhnutie, ale len jemné vytláčanie prebytočnej vody z vlasov
  •  následne pokračuje zabalenie do uteráka na pár minút, potom česanie vlasov
  • aj pred fénovaním vlasov je nutné použiť prípravok na tepelnú ochranu 
  • vlasy sa žehlia keď sú 100% suché
  • používajte okruhlú kefu s prírodnými štetinami, ktorá vyrovnáva vlasy a dodáva im lesk už pri fénovaní
  • vlasy pred žehlením prečešte aby ste ich zbavili stylingových prípravkov
  • prípravok striekajte priamo na tú časť, ktorú idete žehliť 
  • pri žehlení používajte hrebeň s riedkými štetinami, ktorý prikladajte za žehličku a češte súčasne s ňou
  • radšej drahšie ale, kvalitnejšie žehličky !!! 
  • na riedšie vlasy menšia teplota, na hustejšie vlasy väčšia teplota
  • nenechávajte žehličku na vlasoch príliš dlho !
  • po žehlení používajte olejčeky, ktoré hladkosť zacelia a zároveň aj ošetria vlasy po žehlení.
Ja sa kamarátim so žehličkou viac ako 2 krát do týždňa a preto je pre mňa nutnosťou mať doma heat protect. Doma mám momentálne tieto 3 o ktorých Vám niečo porozprávam.


Moja žehlička je od Zelmer, ktorá je súčasne aj kulma na vlasy. Má keramické platničky, mechanickú reguláciu od 110 do 210°C, a 3 metrovú šnúru, ktorá už bola 3 krát v oprave. Inak je žehlička celkom šetrná k vlasom. Chystám sa však kúpiť si novú.

Got2b - guardian angel

Prípravok mám už pomerne dlho a som s ním spokojná. Vlasy nijak nezaťažuje, nemastí ako väčšina produktov a nezlepujú sa po ňom - vlasy nedrhnú o žehličku. Používa sa buď priamo po umytí vlasov, nastrieka sa do nich, vyfénujete si alebo necháte voľne preschnúť vlasy a potom žehlíte.  Alebo prípravok vstrekujete do suchých vlasov na prameň, ktorý žehlíte. Príjemná vôňa, hladké a leské vlasy. Plus je aj,že s roztriekavačom sa dobre pracuje.
5/5 muffins



Got2b - Smooth & Chic - anti-frizz lotion

Ako pri mnohých produktoch, aj pri tomto som sa ulakomila a musela som si ho kúpiť. Jednak preto, lebo mal krásny obal a nádhernú vôňu. Smooth & Chic sľubuje tepelnú ochranu,tvarovanie a uhladenie účesu a úžasný lesk. Ochrana možno áno ale zvyšok je už o ničom. Vlasy zmastí,pomerne dosť zaťaží, nezabráni krepovateniu ani vlneniu. Plusom je aspoň praktické balenie s pumpičkou. Používam ho aspoň po vyfénovaní vlasov na uhladenie neposlušných pramienkov. 
1/5 muffins





Pantene - Heat Defense Gloss Spray

Pantene som mala zatiaľ iba šampón. V drogérií som však objavila tento sprej, ktorý by mal dodať vlasom tepelnú ochranu aj lesk. Vlasy sa po ňom naozaj nejako nemastia, nezdajú sa mi byť zaťažené. Nádherná vôňa veľkým plusom, pretože na vlasoch ostáva ešte dlho povyžehlení. Lesk nechválim pretože som žiadny nezbadala a o rozprašovači už ani nehovorím. Nikdy nevystrekne požadované množstvo skôr Vám spraví na vlasoch mokrý fľak. Nutnosťou je preto prípravok preliať do inej fľašky. Napriek tomu má za mňa Pantene áno.
4/5 muffins






Ďalšie prípravky, z drogérie : 



Oporúčané produkty :


---- Semí Dí Líno ochranná kúra pre prípravu vlasov na styling - 8,90 € , Avon sprej na ochranu pred teplom - 3,30 €, Loréal termoaktívne mlieko - 9,30 €, 
Isana vyhladzujúci balzám na krepovité vlasy - 3,20 €, Matrix vlasová kúra pre vlasy namáhané teplom - 8,90 € , Tigi Bed Head Foxy Curls sprej pre oživenie vlnitých vlasov - 8,50 €, Joico kúra pre vlasy namáhné teplom - 9,50 € ----

(Ceny nie sú presné. Odporúčané produkty si môžete zakúpiť aj na www.parfums.sk)

Akú tepelnú ochranu na vlasy používate Vy ? 


You Might Also Like

4 Lovely reactions

  1. já si žehlila dřív každý den,teď už na to nějak kašlu :D a vlasy mám pořád zničené

    OdpovědětVymazat
  2. snažím sa ich žehliť menej a menej, a radšej prežijem s vlnitými vlasmi, a myslím,že to nezávisí len od toho žehlenia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Žehlím a ochrana mi nijak nepomáhá, tak ji nepoužívám

    OdpovědětVymazat
  4. ja ti neviem :/
    možno keby si skúsila týždeň používať, a týždeň nepoužívať ochranu možno by si nejaký rozdiel spoznala :/ a možno máš úplne super vlasy, ktoré to zvládajú aj bez ochrany :D

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook