2x SWAP

úterý, července 11, 2017

Neviem či to o mne viete, ale zbožňujem swapy - výmeny balíčkov. Už dávnejšie som pridala na stránku www.swaplace.com  informáciu o tom,že by som si s niekým rada vymenila balíček. Trošku ma mrzí, že som si čas rozložila zle a tým pádom som balíčkom nevenovala až taký čas. Napriek tomu verím,že dievčatám sa balíčky páčili aspoň tak ako mne. Dohodla som sa až s dvomi slečnami. 

S W A P číslo 1 



Balíček od Gabiky z blogu lazy unicorn pol plný farieb - doslova. Je vidieť, že Gabika má rada farby, minimálne aspoň v kozmetike. Nie len že bol balíček krásne zabalený, ale aj obsah bol veľmi pekný. 


Každý produkt bol zabalený do papiera a označený číslom. Gabika si dala tú námahu aby pre mňa vystrihla takéto krásne muffinky. Balíček obsahoval z každého rožku trošku. Našla som si tu niečo na nechty, niečo na vlasy, na tvár, ale aj nejakú dekoratívku. Na nechty tieto štyri krásne odtiene lakov od Astor. Priznám sa,že niektoré odtiene by som si sama napríklad nekúpila a ani by mi nenapadlo, že práve takéto sa mi budú páčiť. 


Z dekoratívky som dostala tekutý rúž Manhattan podobný práve tomu od Dercmacolu. Výdrž je fakt brutálna, ani som neverila, že by rúž mohol naozaj tak dlho vydržať. Farebnú linku od tej istej značky a tak isto farebnú špirálu využijem na nejaké farbené líčenie určite. Poslednou vecičkou je krásny zelený tieň od značky Bourjois. Príjemné osvieženie v mojej kozmetickej zbierke, takýto odtieň ešte doma nemám. Na tvár som ďalej dostala krémik, ktorý krásne vonia a je vlastne nie len na tvár.  Lídl pleťovú masku som neskúšala ešte ani jednu, takže som zvedavá. Na vlasy som dostala Syoss zázrak, ktorý vraj Gabika používa dlhšiu dobu, ja ho zatiaľ testujem. Nesmiem zabudnúť na nádherné náušničky, ktoré mi Gabika poslala, celkom si sa trafila do vkusu :)


Snáď najväčšiu radosť mi urobil tento balzámik na pery vyrobený pre mňa. Veľmi pekná pozornosť a hlavne ten rozkošný obal. Vláčim ho teraz všade zo sebou a ukazujem ho každému hihi.
Za mňa určite balíček, ktorý stál za to. Gabike veľmi pekne ďakujem, že mala so mnou trpezlivosť a poslala mi takéto krásne veci :)

S W A P číslo 2


Druhý balíček je tak isto od Gabiky, ale táto je z Česka. Áno, swapovala som s dvomi Gabikami naraz :) S touto Gabikou sme mali dohodnutý swap dlhšie, ale keďže proti mne hral čas, trvalo mi to trošku dlhšie čo mi je samozrejme ľúto, pretože som Gabiku len zbytočne zdržovala. Nakoniec sme sa však dohodli a balíčky si poslali. Obdržala som tak isto veľa pekných a užitočných vecí. 


Dostala som masku na vlasy od značky Kallos. Táto značka je mi veľmi známa a dokonca ju používa aj moja mamina, ktorá má niekoľko produktov. Ja som ju však ku podivu ešte neskúšala takže som rada, že mám tu možnosť. Masku som skúšala zatiaľ raz a bola som spokojná. Vlasy sú po nej veľmi jemné a dobre sa rozčesávajú. Telové mlieko od Yves Rocher ma tak isto potešilo pretože túto značku mám veľmi rada. Krásne vonia, rýchlo sa vsakuje, hydratuje, spĺňa všetko čo telové mlieko má. 


Od Yves Rocher som si v balíčku našla ešte riasenku, ktorá je síce vo fialovej farbe, ale bohužiaľ po fialovej na mihalniciach niet ani stopy. Používam ju tak teda ako klasickú čiernu, len j u ešte potom obtiahnem jednou vrstvou čiernej. 


Catrice set na obočie som si plánovala kúpiť už dlhšiu dobu a  Gabika to teda urobila za mňa. V článku o mojom obočí si určite o ňom niečo prečítate. Ako už iste viete do našich drogérií konečne dorazila značka Trend it Up. Nejaké novinky uvidíte aj u mňa v nákupoch, ale zatiaľ tu mám matný rúž v krásnej ružovej a úplne úchvatný matný lak na nechty, ktorý som si okamžite obľúbila. 



V balíčku som si ešte našla balzám na pery s malinovou vôňou, ktorá je ozaj mega malinová. Gabika pribalila ešte sladkú dobrotu v podobe čokolády a vlasovú gumičko - čelenku.


Tak isto aj Gabike Ďakujem, že sa mi na swape ozvala a mohli sme si spolu vymeniť balíčky. Ďakujem za veci, ktoré balíček obsahoval :)


You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. holky ti poslaly krásné věci:) značku Trend it up jsem si v poslední době zamilovala, hlavně jejich laky na nehty:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásně věci a určitě swap je super nápad :) hodně se mi líbí růžovoučký lak na nehty :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook