L.A. Colors tekuté rúže a Manhattan Eyemazing liner

úterý, července 25, 2017

Pôvodne som mala pripravený článok o kozmetických nákupoch za posledné dva mesiace. Uvedomila som si však,že moje články o nákupoch nie sú tak prepracované ako by som chcela a v podstate vám v nich podávam irelevantné informácie. Rozhodla som sa preto,že sa vrátim ku starým dobrým recenziám a podám vám aspoň tak o veľa viac dôležitejších informácií. Dúfam,že sa vám nový formát článkov bude páčiť. 

Dnes som si pripravila recenziu na nové tekuté rúže od značky L.A. Colors a linky vo fixke od značky Manhattan.



Tekuté rúže som si kupovala v show roome v krasotike v Čadci. Za posledný mesiac som tam bola dokonca až dva krát takže mám pre vás niekoľko produktov. Bohužiaľ tieto rúže pre mňa zatiaľ nie sú žiadna výhra.


Kúpila som si rovno dva odtiene a to Smashinng & Danger. Myslím,že podľa recenzií som zatiaľ jediná čo mám s týmito rúžmi problém. Neviem či ich nesprávne aplikujem, alebo som jednoducho náročná. Práve odtieň Danger podľa môjho názoru príliš rýchlo zaschne a tým pádom sa zle nanáša. Štetček je síce precízny a produkt sa nanáša pekne, ale nestihnem naniesť ešte ani poriadne prvú vrstvu a rúž je zaschnutý a tým pádom sa mi na perách tvoria nerovnomerné vrstvy rúžu.

Odtieň Danger
Odtieň je síce krásny, veľmi pekná dark red, ale trošku mi to zlé nanášanie prekáža. Pri odtieni Smashing mi to až tak nevadí. Je to veľmi studená hnedo sivá na ktorej nerovnomernosť nanesenia v podstate nespoznáte. Čo sa týka výdrže rúžov, tiež to nie je žiadna sláva. Pitie nápojov ešte vydržia, ale po jedle je potrebné rúž opraviť. Napríklad toto je vec, ktorá mne neprekáža pretože ja si pred každým jedlom rúž dávam tak či tak dole. Poslednou nevýhodou, ktorá mi však pri tekutých rúžoch príde úplne bežná je to,že rúž naozaj vysušuje pery. Preto je potom potrebná poriadna dávka balzámu na pery. Koniec koncov za cenu týchto rúžov - 3,16 € - nemôžete čakať príliš veľkú kvalitu.

Odtieň Smashing 

Druhým produktom je táto očná linka vo fixke, ktorú som dostala v swap balíčku a musím povedať, že som si ju veľmi obľúbila. Odtieň sa mi veľmi páči a myslím,že dokáže veľmi ozvláštniť každé líčenie. Fixka pekne kreslí a má super hrot, takže linky sa robia jedna báseň. Ja som však stále veľký antitalent na linky, v podstate ich preto aj nenosím.



Fixku som rovno využila na líčenie spolu s rúžom od L.a. Colors. Myslím,že sa k tomuto celkom jednoduchému líčeniu celkom hodí.



Pri fotení tohto líčenia sa mi opäť raz potvrdilo,že modrá farba je naozaj fotegenická. Výdrž linky je famózna. Nanášala som ju doobeda okolo 11 a vydržala krásne celý deň až do večera. Bez odtláčania. Má to však jednu veľmi zvláštnu nevýhodu. Výdrž je až taká super, že dokonca aj po odlíčení mi na viečku ešte na druhý deň ostane modrá linka. Nie je samozrejme taká intenzívna, ale stále je tam vidieť modrú linku hlavne tesne pri mihalniciach. Na druhý deň je teda potrebné viečko poriadne zakryť ak nechcete aby vám modrá presvitala. Inak som s linkou veľmi spokojná. Cenu vám bohužiaľ nemôžem napísať vzhľadom k tomu,že to bol darček, ale určite sa to na internete dá zistiť.



You Might Also Like

3 Lovely reactions

  1. tiež nemám rada, keď tieto tekuté rúže rýchlo schnú a potom sa mi tam robia také hrčky. Ale musím povedať, že krásne farby. A tá linka je skvelá, veľmi sa ti tá modrá hodí;)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda tých rúžov, ale tá linka! tá je božská! :) nesmierne ti pristane, dokonale si si ju spravila, a ja sa asi najbližšie popozerám tiež po modrej linke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Antitalent na linky? Práveže naopak, vieš si spraviť krásne linky a vôbec celý make-up! Líčenie je skvelé a veľmi sa ti hodí :) Z tekutých rúžov ti môžem rozhodne odporučiť lip stainy od Sephory, su na perách príjemné a takmer vôbec nevysušujú :)

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook