Marie Claire Box Jeseň/Zima

středa, října 18, 2017

Určite ste si už všimli na instagrame alebo na blogoch,že Marie Claire dala do predaja svoj beauty box. Mne sa teda obsah veľmi páčil a v podstate som ani neváhala a objednala som si ho. Chcela by som vám teraz napísať niečo málo o obsahu a možno nalákam aj vás. Beauty box je totižto stále v predaji. 





Produkty boli v krásnej čiernej krabičke zabalené v čiernom papieri. Balíček obsahoval zľavový kupón na značku Human&kind, dva prospekty, popis produktov, ktoré by mal balíček obsahovať a samotných 11 produktov. 


Ja vždy obdivujem u Kathleen Lights jej Boxycharm videá a tak som sa na krabičku strašne tešila. Keďže maire claire box sa objednáva z českej stránky, platí sa dopredu kartou a box som mala doma cca do 4 dní. 



MARIA NILA - True Soft Conditioner & Shampoo

Ako som už niekde spomínala ja rada skúšam produkty na vlasy, šampóny ale aj masky a kondicionéry alebo všelijaké doplnkové produkty. Tento šampón aj kondicionér krásne vonia a vlasy mám po ňom snáď najkrajšie aké som kedy mala. Rozvoňané, nadýchané a úplne cítim aké ich mám vyživené. Zvyčajne ma málo ktorý šampón nadchne, ale po tomto mám vlasy také, že ani kondicionér by som nepotrebovala. Jedinú chybu, ktorú tento šampón a kondicionér má je ich cena. Cena balenia je dokonca vyššia ako napríklad šampóny od Kérastase. Čo viac vám k tomu môžem napísať :(

RITUALS - ritual of sakura

Na tento produkt som sa snáď tešila najviac. Už dávnejšie som veľmi chcela skúsiť nejaké produkty od tejto značky. Vedela som,že produkt bude super, ale že až tak. Som zaľúbená. Sprchovacia pena s nádhernou vôňou, nech by som bola v hocijakom sprchovom kúte s týmto produktom by som sa cítila ako v sprchovacom raji. Gél sa zmení na penu, ktorá sa príjemne rozotiera po celom tele a následne sa opláchne. Netreba jej príliš veľa a pokožka je potom krásne jemná a hladká. Toto budem určite potrebovať vo veľkom balení. 

NAVIA - krémový dezodorant Ranná rosa

Áno dezodorant v sklenenej dózičke ako na krém. Absolútne krásne vonia po ružiach. Produkt je vyrobený len z prírodných produktov a je určený hlavne na citlivú pokožku v podpazuší. Bolo mi jasné, že keď je to krém a ešte k tomu dezodorant, jeho výdrž nebude veľmi dlhá, a mala som pravdu. Slečny, ktoré trpíte nadmerným potením, ale aj nie nadmerným, tento produkt by asi nebol pre vás. Ja s tým našťastie problém nemám a teraz na zimu už vôbec. Používam hlavne po holení podpazušia. Po nanesení krém rýchlo vsiakne a potom krátku dobu cítim v podpazuší vôňu po ružiach. Bohužiaľ stačí mi trošku väčší pohyb, aj krátke dobiehanie na vlak a vôňa je fuč a skôr cítim svoj pot. Možno lepší spôsob by bolo naniesť tento krém a potom klasický antiperspirant. Za mňa teda vyskúšala som, ale viac by som ho vo svojom živote nepotrebovala. 

NUXE Huile prodigieuse 

Ikonický produkt od značky Nuxe. Multifunkčný, krásne voňajúci suchý olej. Skúšala som aj na vlasy a aj na pokožku, na pleť nie, tá je mastná už dosť. Krásne mi rozvonia vlasy, nesmie sa to však s ním preháňať inak sa vám vlasy zlepia a vyzerajú ako zle umyté. Na pokožku si dávam olejček na suché miestečka. Krásne zhydratuje a suché miestečka šikovno ošetrí. Produkt, ktorý sa určite oplatí aj v plnom balení. 

Humand&Kind Body Souflé 

Nádherne voňavý! Poznávacie znamenie jasné. Ja túto značku poznám už dlhšie, už dávnejšie som si kupovala produkty aj cez internet. Už je konečne však dostupná aj u nás v kamenných obchodoch a to v Marionnaude. Táto značka je vyrábaná z prírodných produktov a nájdete v nej veľa super produktov. Napríklad aj penové sprchovacie gély, šampóny, krémy a rôzne iné veci. Konkrétne toto body souflé je krásne našlahaný telový krém, ktorý sa super rozotiera, rýchlo vsiakne a pokožka je po ňom mega voňavá a vyživená. Fakt super produkt a už mám aj niekoľko iných vecí na ktoré použijem zľavový kupón čo bol v boxe. 

Benefit They´re real mascara

Veľmi známy a vychvaľovaný produkt od Benefitu. Ten kto ho nemal, asi ani neexistuje :D. Väčšinou produkty, ktoré ľudia vychvaľujú mne nepasujú a presne takto je to aj pri tomto produkte. Ja neviem,  nepríde mi to ako najlepšia riasenka, akú som kedy vyskúšala. Je pravda, že pekne vyčeše, rozdelí a aj zahustí mihalnice, ale žeby som bola z nej až tak nadšená, to asi nie. Necítim potrebu si kupovať full size balenie, ale som rada, že som ju mohla vyskúšať. Môj konečný verdikt znie - dobrá, ale nie najlepšia. Napríklad taká better than sex mi príde o niečo lepšia. 

Madára - rozjasňujúca peelingová maska 

Masku som zatiaľ skúšala len raz. Keďže má maska názov rozjasňujúca, myslela som ,že ju ani nepoužijem a to z toho dôvodu,že som si myslím, že moja pleť nepotrebuje nejaké extra rozjasnenie. Nakoniec som si však prečítala podrobný popis masky a okrem rozjasnenia má aj do hĺbky čistiť póry, okamžite rozjasniť unavenú pleť. Maska obsahuje také jemné zlaté čiastočky, dobre sa rozotiera a rýchlo zaschne. Po umytí som mala pleť úplne nádherne rozjasnenú, bez začervenania. Naozaj som bola z výsledku prekvapená a zatiaľ sa mi teda maska veľmi pozdáva.

Kocostar sheet mask - ananásová 

Túto masku som ako jedinú z balíčka ešte nevyskúšala. Mám totižto doma toľko "handričkových" masiek, že neviem ktorú skôr. Keď ju ale vyskúšam, dám vám vedieť.

Bourjois rouge laque rúž

Bourjois nie je pre mňa veľmi zaujímavá značka, nikdy som netúžila po žiadnom produkte. Potom som začala brigádovať popri škole v Marionnaude a mám tak možnosť skúšať produkty aj od tejto značky. Keď prišiel tento rúž k nám ako novinka, samozrejme,že som ho vyskúšala, ale nebola som extra nadšená. Teraz ho mám doma a v podstate sa môj názor nijak nezmenil. Rúž schne len jemne do matna, nie úplne. Má veľmi zvláštnu chemickú vôňu a teda ako píšu v popise vraj ultra pigmentovaná, to mi teda moc nepríde. Fakt je že naozaj nelepí a naozaj v podstate občas aj zabudnete, že niečo na perách máte. Za mňa teda produkt, ktorý by som si ja osobne druhý krát nepotrebovala kúpiť.


Odtieň 04 Selfpeach !

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook