But first mint

pondělí, listopadu 06, 2017

Líčenie, ktoré som pridávala na svoj insta profil už dávnejšie, ale rozhodla som sa pre uverejnenie aj tu na blogu. Už dlhšiu dobu som nelíčila, pretože som nemala čas a vlastne ani chuť a nechcela som vytvárať niečo len tak na silu. Hlavným bodom tohto líčenia mala byť mint farbička v ceruzke, ktorú som si kúpila v drogérií od trend it up a na to som dala tieň od ABH Isla.
Dúfam,že sa Vám líčenie páči. 



You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. pekne si sa s týmto líčením vyhrala :)nie každému modré odtiene tak pristanú :) páči sa mi spodná linka :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ja zbožňujem tu mint farbičku. Krásne líčenie!

    https://laureysworldkitchen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook