Where is the sweater weather ?

středa, února 06, 2019

Ahojte po dlhšom čase! 

Dnes sa vám ozývam opäť raz s pripomienkou na počasie. Už som to tu určite niekoľko krát spomínala, že som skôr milovník tepla ako zimy a preto práve pre mňa je toto obdobie zimného ročného obdobia celkom utrpenie. Verím, že nie som jediná. Celkom dobrá správa čo ma aj teší a na druhú stranu desí : KONEČNE po dlhom čase k nám na Slovensko zavítala poriadna zima akú sme tu už dlho dlhooo nemali. Preto sa treba na takúto zimu pripraviť vo veľkom a ako inak ak nie teplým oblečením. Ja osobne čo si na zime celkom užívam sú dámske svetre

Keď som bola mladá, to znamená, že som mala okolo 17 rokov, pre mňa bolo počas hocijakého ročného obdobia najpodstatnejšia móda. Vždy som chcela byť za každú cenu štýlová a bolo mi jedno či pri tom trpí moje zdravie. Holé kotníky, občas aj holé kríže, tenké bundičky a topánky v ktorých mi mrzli nohy. Našťastie čím som staršia môj rozum konečne dospel k názoru, že štýl nie je vždy všetko. Móda dnes ponúka nespočetné množstvo štýloch kúskov, ktoré vás zahrejú a pri tom vyzeráte super a môžete sa cítiť pohodlne. Preto sa aj mojím najobľúbenejším kúskom zimy stal sveter .


Domá mám už celkom slušnú zbierku svetrov, ale rozhodne moje najobľúbenejšie sú tie farebné. Navyše výhodou je že sveter je univerzálny kúsok a môžete ho nosiť jednak ku sukni, nohaviciam, ale dokonca predĺžený ako šaty. 

Aký je váš obľúbený zimný kúsok? 

You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook