Anti wishlist

pondělí, února 05, 2018


Dnes som sa rozhodla vytvoriť pre vás článok v ktorom si trošku pustím jazyk/prsty na špacír a poviem vám niečo o mojom anti wishliste - o veciach, ktoré sa mne osobne v dnešných ne-trendoch nepáčia. Upozorňujem, že týmto článkom naozaj nič nesledujem ani nikoho tým určite nechcem uraziť. Koniec koncov každý máme iný štýl a každému sa páči niečo iné a úplne pochopím keď niekto so mnou nebude súhlasiť. Môj antiwishlist bude obsahovať jednak oblečenie, ale aj kozmetiku, ktorá ma nejakým spôsobom obchádza.





ESPADRILKY 

Neviem v akom presne období začal trend s týmito topánkami, ale je to niečo čo mi nejakým spôsobom nikdy neprišlo vkusné ani som netúžila po nákupe akýchkoľvek topánočiek tohto druhu. O mne je známe, že mám rada hlavne tenisky, ale aj topánky všeobecne (mama by mi najradšej izbu samostatnú vybavila na topánky :D) a dokážem sa navliecť do hocijakého trendu, ale toto naozaj nie je pre moje nožičky. Nepáči sa mi to ako sú tieto boty ušité ani celkovo vzhľad týchto botičiek. Jediné miesto kde by som si tieto topánky obula by bolo možno tak na doma. 

NOHAVICE S TRAKMI

Áno viem, že tieto nohavice majú aj nejaký špeciálny názov, ale nemôžem si teraz naň spomenúť. Ja verím, že určitým slečinám tieto nohavice idú, ale mne to príde ako oblečenie pre tehotné. Moja mamina mala tieto nohavice na sebe keď bola na ceste do nemocnice a šla porodiť mňa :D Doteraz ich má v skrini odložené ako spomienku. Viem, že to nie je úplne hot trend, ale napríklad ešte som videla aj v lete pár takýchto kúskov v obchodoch a najmä ako kraťasy s trakmi a to už bolo na mňa až príliš..

MAX FACTOR, MISS SPORTY, S-HE, DERMACOL 

Proti týmto značkám nemám žiadny osobný problém, len skrátka ich obchádzam zakaždým čo som v drogérií. Od Max  Factor som nemala asi snáď nikdy nič, jedine raz som mala túžbu kúpiť si jeden makeup, ale nevykonala som. S-he a Miss Sporty nekupujem z prostého dôvodu a to toho, že tá kozmetika mi príde nekvalitná. Jediné čo si občas kúpim sú laky na nechty. A áno dokonca aj Dermacol. Bolo pár produktov, ktoré ma zaujali, ale nikdy som nemala nejaké obrovskú túžbu si ich kúpiť. Vždy som našla inakšie, ktoré som chcela viac. Možno niekedy v budúcnosti ešte zmením názor, ale toto sa ma drží už celkom dlhú dobu.

KYLIE/ KIM COSMETICS 


To akým mne spôsobom liezla na nervy celá táto kozmetická rada či už Kylie alebo Kim, to sa ani slovami nedá opísať. Naozaj sa teraz držím aby som nenapísala nejaké škaredé slovo. Jednoducho som to nemohla ani počúvať. Keď táto kozmetika vypukla, youtube bol snáď celý zaplavený reviews. Samé ružiky, konturovačky a neviem čo všetko ešte možné. Ja netvrdím, že to bola nekvalitná kozmetika, nemôžem to ani posúdiť keďže som nič neskúšala, ale mne už len to prevedenie liezlo na nervy. Nič originálne, skrátka len okopírované produkty s nálepkou Kylie alebo Kardashian. Vedela by som ukázať prstom na 100 iných produktov, ktoré by som si priala o veľa viac. Kylie som chvíľu dokonca sledovala na instagrame, ale od istého momentu som si povedala dosť a dala unfollow a môj život bol zrazu iný :D 
Som rada, že na chvíľu sa teraz toto Kylie peklo ukľudnilo.

GUESS

Za toto ma možno mnohé ukameňujete, ale ja to prežijem..snáď. Túto značku vidím v poslednom čase naozaj VŠADE a všade je prezentovaná ako symbol neviem akého luxusu. Podľa mňa až príliš predražené a navyše v iných krajinách je táto značka braná ako značka strednej triedy, takže mi to príde, že zas len Slovensko si robí prdel.. Kabelky, ruksaky, peňaženky a neviem čo ešte všetko možné. Nehovorím, že je to nevkusné, ale práve tým, že vidím túto značku asi všade, tak mi možno aj preto tak začala liezť na nervy. Jednoducho mám na túto značku takú drobnú alergiu. Niektoré veci sú aj celkom pekné, ale potom tam vidím ten znak a opäť som znechutená.. 

TOPÁNKY NA KLÍNOVOM OPÄTKU




Ďalšie v kategórií módy sú topánky, ktoré na jednu stranu chápem, ale na druhú ani nie. Viem, že sú ženy, ktoré nerady nosia topánky s vysokým opätkom alebo s vyššou platformou, ale aj tak nikdy nedokážem pochopiť ako môžu tak krásne topánky nahradiť s topánkami s otrasnou hnusnou zadnou platformou, alebo ako to mám nazvať. Toto je podľa mňa absolútna katastrofa..A ešte keď sa to na eshopoch predáva s názvom "športovoelegantné topánky" ..tak mám chuť odísť z miestnosti a vrátiť sa až keď tieto topánky odídu to sveta..

FAKE DIZAJNÉRSKE KÚSKY


Pod pojmom fake mám na mysli hlavne kúsky objednané napríklad z ázijských eshopov, ktoré sú čistou napodobeninou originálnych kúskov. Ako keď si napríklad kúpi niekto Channel kabelku z aliexpress. Takéto kúsky teraz vidím na ulici dosť často, hlavne značky ako LV, YSL, GUCCI a podobne. Mne to srdce trhá keď vidím dievčiny, ktoré sú oblečené úplne nevkusne a do toho si dajú tú nádheru ofejkovanú..Ja nie som úplne značkový typ človeka, ale niektoré značky, ktoré sú dostupné mne a mojej peňaženke si občas doprajem. Mám rada Calvin Klein, Victoriu Secret alebo aj Karla Lagerfelda, ale všetko v rámci toho ako si to môžem dovoliť a radšej si pošetrím pár koruniek ako kúpiť fake a tváriť sa,že som hviezda..

3D MIHALNICE 


Chvalabohu trend, ktorý ma zatiaľ úspešne obchádza a netúžim zatiaľ po žiadnych mihalničkách. Jedno je fakt, že to vyzerá celkom pekne, dievčatá majú s tým o veľa menej roboty a v podstate vyzerajú ich mihalnice 24h denne super, ale aj napriek tomu sa mi to zatiaľ až tak nepáči. Navyše na niektorých dievčatách to nevyzerá až tak skvele a + na to keď si spomeniem ako to musí vyzerať po kompletnom odpadnutí, tak to ani nehovorím..


You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. S polovicou vecí úplne súhlasím, mihalnice, tie tiež nemusím. :)

    Pozývam teba aj tvoje čitateľky do veľkej Valentínskej súťaži na mojom blogu:
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. S veľkou väčšinou vecí súhlasím :) Miss Sporty nejako veľmi nepoužívam ale niektoré produkty sú fajn :) A trend džínsov s trakmi sa mi páči, rada by som jedny vlastnila ale zatiaľ som nenašla ten správny strih :) Ale sme len ľudia a každému sa páči niečo iné :)

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook