Dermacol - satin make-up base & 24h Control

pondělí, června 18, 2012



Videli ste ho už určite každý/á. Ja som sa naň tešila ako malé dieťa pretože všade kde som čítala boli naň dobré ohlasy. Doslova som sa "ulakomila" a musela som ho mať. Ale aby tu nebolo len o zlom..
Balenie -  2x15 ml, myslím si,že je to celkom v pohode vzhľadom k tomu,že celé toto balenie ma stálo 9 € a bežne stojí 10 € iba báza pod make-up a ďalších 10 € make-up. Fľaštička je síce veľmi milá a je aj pekne rozdelená ale pumpičky cez, ktoré sa pumpuje make-up alebo báza sú doslova debilna. Ešte ani raz sa mi nestalo aby som si "napumpovala" z tubičky toľko make-upu koľko by som chcela. Vždy veľa alebo naopak málo.


Báza - Veľmi jemná konzistencia a pekná vôňa. Keď som si ho prvý krát rozotierala, zdalo sa mi,že sa natieram mastným olejom na suchú pleť. Obavy opadli po pár minutách skoro až sekundách. Táto báza je proste geniálna! Dokonale sa nanáša a pleť po ňom vyzerá jemnejšia, hladšia a žiadny nežiadúci lesk. Najlepšie rozdiel uvidíte keď si v jeden deň bázu dáte a na druhý deň nie. Určite ak sa mi minie toto duo, bázu si kúpim aj samostatne.
Hodnotenie: 10/10


Make-up - V porovnaní s bázou ma make-up dosť sklamal. Krytie je dobre ale pri viacerých vrstvách vytvára dojem masky, je vhodný najmä na mastnejší typ pleti čiže pre mňa, a výdrž je slušná tiež. Sťažnosti sú najmä na malý výber odtieňov. A na to sa sťažujem aj ja pretože niekedy mám dojem,že som si vybrala tmavší odtieň. A o pumpičke ani nehovorím. Ďalšou nevýhodou je to,že už počas rozotierania make-upu sa akoby sušil a poriadne ho nestihám nanášať na pleť. Niekedy sa mi dokonca urobia až fľaky. Neviem či som taká pomalá. Ale určite najlepšie sa mi nanáša so Stipple Brush. Myslím si,že druhý krát by som si make-up už asi ale nekúpila. 
Hodnotenie : 6/10



You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook