Little things

pátek, června 08, 2012


1.Garnier - Čistiace adstringentné tonikum
Je určené na zmiešanú pleť čo mne neskutočne vyhovuje. Milujem kozmetiku na 
tvár od Garnier a Dercmacolu. Navyše toto mi úplne sadlo.
Nedráždi mi pleť ako iné čistiace vodičky a toniká a nevytvárajú mi
ďalšie vyrážky (často krát sa mi zdá,že väčšina môjho akné sa tvorí vďaka čistiacim vodičkám :D)
Obsahuje zinok a kyselinu salicylovú.
2.Syoss - Repair Therapy
Moje vlasy boli bez lesku, a o končekoch ani nehovorím.
Syoss je snáď najlepší profesionálny šampón na vlasy. Mala som už dva druhy
a tento som si kúpila už len kôli tomu,že pre svoje vlasy chcem to najlepšie.
Nesklamal!
3.Ziaja - odličovač očného make-upu
Kúpila som si pretože som bola zvedavá na kvalitu značky a 
momentálne mi chýbal práve odličovač tak som skúsila.
Je celkom fajn ale druhý krát si ho už nekúpim.
4.Avon - Telový olej v spreji
Je to úplna maličkosť, ktorú som dostala od kamarátky ale úplne
ma potešila. Je to "trblietavý olej na telo". Používam ho na moje bledé nohy a ruky. 
Pokožka potom vyzerá lesknúco a celkom opálene.

5.Got2B - Smooth & Chic
Tento výrobok je snáď darom od boha! Nič lepšie som na vlasy nemala.
Nehovorím síce,že nikdy už ani nebudem ale doteraz najlepšia ochrana pred vysokou teplotou.
Vyhladzuje vlasy, krásne vonia a vlasy niesú tak zničene.
6.Catrice - očné tiene
V poslednom čase keď prídem do DM drogérie prvé na čo sa bežím pozrieť sú
práve očné tiene od Catrice. Navyše naposledy sa objavili v drogériach 
ako tomu ja hovorím "akciové krabice" a práve tieto tam boli zlacnené. Ani som neuvažovala a
okamžite boli moje. Milujem ich! 

7. Miss Sporty - Mascara
Tak možno neuznávam Miss Sporty ale táto špirála ma očarila.
Za tie 2 Eurá sa v tejto tubičke skrýva superman!!! Stačí 3 raz prejsť po mihalničkách
a vyzerajú úplne super. Krásne rozdelené, žiadne zlepence len jedna nevýhoda,že špirála sa
rýchlo vysúša. Inak to už je druhá.
8.Garnier Mineral Deodorant
Ako každý mesiac nová ochrana proti poteniu nesmie chýbať.
A táto je v svojej úlohe jednička. Vonia najsuper, a navyše dlho vydrží a po zápachu ani stopa.
Number One na horúce "spotené" dni :D :).



You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook