BRIGHT LIPS

neděle, června 22, 2014



Včera som dostala náladu na niečo čo by rozjasnilo škaredé, upršané a zimné počasie. To,že je takmer začiatok letných prázdnin a vonku je 17 stupňov a žiadne slnko nemusím dúfam nikomu pripomínať. Bojím sa,že leto bude zimné a škaredé :( .
Späť však k nápadu, ktorý ma včera pochytil. Chcela som vytvoriť niečo naozaj letné, svieže a niečo čo by mi aj pasovalo. Myslím,že som sa trošku aj strafila a líčenie sa mi podarilo. Dominantnou farbou mala byť hlavne oranžová, ale nakoniec som z toho urobila skôr dominantnú ružovú, ktorú som na záver pridala na pery a celkovo zmenila celý look. Každopádne keby som nepridala bronzér a namiesto ružovej použila jemnú oranžovú, koniec koncov by to bol ozaj oranžový look.


Oranžovú som teda dala cez celé viečko a zakomponovala som do nej trošku slabo hnedej aj tmavšej.

Celkový dojem sa páčil dokonca aj mne, alebo som možno len mala deň kedy som sa vydarila na fotkách.




Na celý look som použila moju starú paletku 120 tieňov z ktorej som brala oranžovú, hnedú a trošku tehlovej, ktorú som dala na spodnú líniku. Snažila som sa o kontúrovanie, ale stále sa mám čo učiť.
Rozhodla som sa,že niektoré veci, ktoré sa počas líčení naučím si budem poctivo zapisovať.
Oči som doplnila čiernou gélovou linkou od Maybelline a ceruzkou na spodnú linku od Loreál, ktorú som dala ale iba do polovice oka. 
Na líčka som použila moje trio od Sleeku v odtieni LACE s nádhernými letnými farbami.
Na perách mám matný rúž od NYX v odtieni Addis Ababa.

Páči sa vám líčenie? Aké farby na leto preferujete vy ?


You Might Also Like

1 Lovely reactions

  1. Líčení je super a máš krásné vlasy :-) http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook