FEW NEWS

neděle, června 22, 2014

Ahojte,
bohužiaľ áno viem,že som tu nebola asi tak 300 rokov a o tom,že som nepísala príspevok viem tiež. Pár vecí sa zmenilo a na mňa hlavne doľahla bloggerská otázka či mám vôbec blogovať. Čas to možno ne-vyriešil, ale pre dnešok som sa rozhodla,že vám aspoň pár riadkov napíšem. Neznamená to,že keď som prestala písať články,že som prestala sledovať iných čo píšu. Popravde je to moja 3 stránka, ktorú naklikám keď zapnem internet. Zaujíma ma to stále čo sa deje okolo mňa a tak isto som si všimla,že niesom sama, ktorá to s bloggerským svetom vzdala. Netuším či je to práve narastajúcim teplom a pekným počasím, alebo sa naozaj časy menia a už to nieje to čo bývalo...


Čo sa týka kozmetiky, zanedbala som na ňu úplne. Kupujem si len nevyhnutné veci, ktoré mi chýbajú a ktoré nutne potrebujem. Maľujem sa len keď stíham to znamená,že niekedy sa namaľujem tak raz za týždeň a to ešte v sobotu lebo vtedy mám na to čas. Začala som sa venovať iným veciam, a niekedy sa stáva,že notebook nezapnem aj 2 dni, lebo mám mobil,v ktorom mám v podstate všetko. A potom sa stane napríklad aj to,že sa nabíja a môj králik mi prekusne šnúru od nabíjačky,telefón sa nenabije do druhého dňa a vtedy ten notebook naozaj aj zapnem.

Môžem tak spomenúť,že som prišla na spôsob ako si nemusím tak často farbiť vlasy. Keďže mám červené vlasy, farba sa rýchlejšie vymýva a tak som si kúpila farebné tužidlo a keď je treba nedostatky zakryjem. Chvíľu som sa bola už taká zúfala a znudená z vlastných vlasov,že som rozmýšľala, vrátiť sa opäť na svoju pôvodnú hnedú farbu. Našťastie ma to po prefarbení na tmavšiu červenú a skrátenie končekov prešlo. Pre informáciu nájdete ho skoro v každej drogérií za dobrú cenu.

Cleanser z feelunique.com som začala používať až teraz z dôvodu,že sa mi v podstate všetky ostatné minuli. Je to zlatý stred, druhý krát si ho už ale nekúpim. Mám po ňom príjemne hladkú pleť, ale má naozaj zvláštnu vôňu. Čistí pekne a plusom môže byť aj to,že je to vraj BIO kozmetika.

Dezodoranty sú v začiatočných teplách nutnosťou. O oboch som už tú na blogu písala, jeden som však dostala a na druhý som asi zabudla,že až taký dobrý ako vonia nie je. Tuhý dezodorant zanecháva dosť veľké biele škvrny na oblečení tak sa ho snažím používať, len v nutnej chvíli. 

BOURJOIS som si natoľko obľúbila,že už mám tretie balenie. Milujem tento sprcháč! Jeho vôňu, jemné peelingové zloženie, kozistenciu. Začalo to tým,že bol pribalený pri Elle a odvtedy sa ma drží ako kliešť. Vrelo doporúčam!

Olejček od Oriflame je mojou každoročnou záležitosťou. Nemám priveľmi bledú, ale ani priveľmi tmavú pokožku a tak to riešim olejíčkami. Nemusím sa natierať stačí sa naolejovať a nohy mám jemné ešte večer. A mám pocit,že sa potom lepšie opaľujú na slnku haha. Možno by robilo problém niekomu to,že sú po ňom lepkavé nohy, mne to však neprekáža.


Z dekoratívky som potrebovala nový primer a chcela som vyskúšať práve tento od Catrice a musím povedať,že presiahol moje očakávania. Je naozaj dobrý a rozmýšľam,že si kúpim aj ten druhý, ktorý je na začervenania. Tento je na uzatváranie pórov a naozaj ich pekne schová. Mascara bola darček, ale zas raz sa mi potvrdila kvalita tejto riasenky. Je maximálne vodeodolná a drží ako blázon. Až na ten smrad je to jedná z najlepších drogériových špirál.

 Lipliner(Essence - 08 Red Blush) sa mi začala už len kôli tomu,že červenú nosím dosť často a s kontúrkou vyzerá o dosť krajšie. 

 Tekutú linku od Essence mi poradila kamarátka a ja som jej za to vďačná, pretože nerozumiem ako som doteraz nemohla vedieť,že tak dobrú linku som mala tak dlho rovno pod nosom a nevidela som ju. Drží nenormálne dobre, čierno čierna, neodtláča sa a má perfektný štetček zaručene aj pre tie najtenšie linky.
Odporúčam.

o rúžoch od Dermacolu ste už určite počuli aj čítali dosť. Ja len potvrdzujem,že je je to najhydratovanejší rúž v mojej zbierke v nádhernej ružovej farbe ideálne na leto.

Antwerp//Amsterdam//Istanbul//Addis Ababa

Nedávno som si dopriala ďalšie 3 kusy  NYX matných "lip cream" na pery. Z tých farieb som nadmerne unesená, dokonca ani výdrž nie je na zahodenie. Možno by niekomu prekážalo,že trošku vysušuje pery, ale ktorý rúž vlastne nie.


Face Foam od značky Green People som si kúpila ešte na viacnoce spolu s krémom na tvár zo stránky feelunique.com. Má to byť čisto organická pena na umývanie. Neviem či je to práve tým organickým zložením, ale tá pena sa penou nazvať ani poriadne nedá. Má zvláštnú citrónovú vôňu, čistiace účinky sú celkom fajn, ale aj napriek tomu ma tento produkt nijako neoslovil. Na to,že stále takmer 10 € som naozaj čakala niečo viac.

Loreal Elseve olej na vlasy je to najlepšie čo ma zatiaľ stretlo.  Absolútne ho milujem a používam ho aj tri krát denne. Kvalita vlasov sa mi zlepšila a myslím,že je to aj vďaka tomuto olejíčku. Používam ho hneď po umytí vlasov, pred žehlením a aj po žehlení. Recenzií bolo naň už x tak stačí pohľadať.

LA ROCHE POSAY Effaclar Mat. O tomto kréme tu rozhodne napíšem ešte viac pretože za to určite stojí.


Moju zásobu štetcov bolo treba obohatiť o niečo nové a  Zoeva bola najlepšia voľba aká sa na Slovensku dá nájsť. Dlho som sa rozhodovala,že či mi stačí základná sada Eye set alebo celá. Dnes už viem,že pôjdem aj do druhej sady len sa ešte neviem rozhodnúť ktorej presne. Som maximálne spokojná, štetčeky sú krásne, kvalitné, výborne sa s nimi pracuje.



A aby ste nepovedali, samozrejme,že som sa snažila vytvoriť opäť niečo nové a myslím,že sa mi to celkom aj podarilo. Len škoda,že na mojej fotke to asi ani nieje vidno.

O chvíľu pridám ďalší článok.





You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook