Details of my Makeup Vanity

neděle, ledna 10, 2016

Ahojte,

v prvom rade aj keď viem,že už je 10.01.2016 by som vám aj tak všetkým chcela zaželať šťastný Nový rok, aby bol pre vás ešte úspešnejší ako rok 2015.


No a ďalej sa môžeme dostať k dnešnému článku v ktorom vám chcem ukázať moje najobľúbenejšie miestečko v izbe. Splnil sa mi totižto konečne sen,ktorý som už nejaký ten rok chcela a to: mať vlastný toaletný stolík! Bol to vlastne akoby môj najväčší Vianočný darček, kedže som stolík dostala ešte tesne pred Vianocami. Dostala som stolík a k nemu ešte skrinku zo zásuvkami, ako tá z Ikei (áno áno presne tá skrinka, ktorú má asi každá beauty youtuberka vo videách :D), ale tú vám ukážem možno zas niekedy inokedy.




Zo stolíka mám obrovskú radosť, pretože konečne mám svoje miesto kde si môžem svoj makeup nechať voľne položený a nemusí byť rozhádzaný po celej izbe, po písacom stolíku či na posteli.
Prv som mala len takú mini drevenú skrinku so 4 prútenými košíkmi kde sa síce všetko zmestilo, ale nemalo to to čaro. Stále mi však ku stolíku chýba veľa vecí ako napríklad, trošku lepšie osvetlenie.nejaký ten kvietok a hlavná vec - stolička. Zatiaľ používam stoličku,ktorú mám ku normálnemu stolíku na písanie,ale chcela by som určite nejakú peknú, len ešte neviem aká by sa mi tam vlastne hodila :(.

Na svojom stolíku mám zatiaľ len to najhlavnejšie čo stále používam.


Keď otvorím šuflík, mám v ňom všetku svoju kozmetiku okrem očných mono tieňov, tie mám totižto uložené zatiaľ inde, pretože ich tak často nepoužívam. Na skladovanie som si kúpila krabičky v papiernictve, ktoré vyzerajú podľa mňa úplne rozkošne a hneď to mám aj priehľadnejšie. Ako vidíte mám toho už naozaj dosť..
V mojich kozmetických začiatkoch som kupovala všetko čo som videla aj keď to bolo vlastne pre mňa úplne nevyužiteľné. Teraz už našťastie pri nákupe rozmýšľam trošku inak. Aj napriek tomu však niekedy mám chvíle si kúpiť aj to čo nepotrebujem.


Na vrchu sa nachádzajú klasicky štetce, mám ich rozdelené na štetce na tvár a na oči. Kvetináče sú samozrejme z Ikei čo podľa mňa aj tak všetci dobre viete :). Krabička za kvetináčom je vlastne darčeková a mám v nej skoro všetky palety. Predtým som ich na stolíku nemala a boli uložené tak isto inde pri malých očných tieňoch, ale prišla som na to,že je to pre mňa praktickejšie keď ich mám po ruke, preto som to vymyslela takto.


Ďalej tu mám stojan na rúže. Snažila som sa ho trošku estetickejšie uložiť, ale ostali mi tam už iba 3 voľné miesta, takže neviem čo budem robiť ak si ešte kúpim tých 5 rúžov..:)
Rúže sú moja najväčšia láska čo ste si už mohli všimnúť aj v tomto článku a na mojom wishliste mám teda ešte veeeľmi veľa rúžov čo by som si chcela kúpiť.


Predposledná časť sú tieto plastové šuflíky, ktoré mám z ebay (ešte jeden mi putuje domov) pretože u nás sa bohužiaľ asi nikde nedajú zohnať. Do šuflíčkov dávam stále niečo iné, momentálne teraz tam mám produkty na oči ako ceruzky,tekuté linky, primery, ceruzky na obočie. V druom šuflíku mám gélové alebo krémové produkty.


Poslednou časťou je táto dóza z Pepca, ktorá je vlastne na cookies alebo na nejaké sušienky. Ja mám v nej všetky balzamy na pery.

Dúfam,že sa vám článok aj moje miestečko páčilo. Ak máte aj vy fotky zo svojej makeup Vanity, určite mi dajte dole do komentáre odkazy. Rada sa pozriem :))

You Might Also Like

9 Lovely reactions

  1. Dostala jsi super vánoční dárek! :) Moc se mi líbí, jak sis to zařídila, ty krabičku jsou rozkošný :) Máš opravdu velkou zásobu kosmetiky, to bych myslím ani neměla šanci vypotřebovat :D Snad se mi jednou taky poštěstí mít takový krásný koutek na líčení :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  2. Kikuš vidím, že máš doma teda riadnu výbavu! :D Kebyže prídem k tebe cítim sa ako v nejakej maskérni! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niekedy pojdeš ku mne a nejako pekne ťa nalíčime :) aj keď myslím,že ty už krajšia nemôžeš byť :D :)

      Vymazat
  3. Taky právě pracuju no svým prvním kosmetickým stolku a všude čerpám inspiraci :) Máš to moc krásný :)
    www.trendybook.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tenhle typ článků, šmírovat někomu jeho kosmetiku!!! Máš to krásné, to já nemám ještě žádnou toaletku a to po ní toužím už pěkně dlouho.!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne to aj ja milujem ! :D ..a určite budeš mať aj ty raz svoj toaletný stolík:)))

      Vymazat
  5. Wau, krásna zbierka, ja mám doma z každého druhu jeden kus, takže takéto zbierky ma maximálne fascinujú.:D
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem :) ..niekedy neviem čo budem robiť s toľkou kozmetikou, ale verím,že to všetko využijem a nie len na sebe :))

      Vymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook