MARY KAY kozmetika / áno alebo nie?

pondělí, ledna 18, 2016

Nedávno som sa zúčastnila hodinky krásy, ktorú organizujú práve kozmetické poradkyne Mary Kay. Dozvedela som sa tam celkom dosť užitočných rád, a kedže som si aj nejaké produkty zaobstarala a otestovala ich, rozhodla som sa o moje skúsenosti s vami podeliť.

O značke Mary Kay v podstate neviem nič, ani kto ju založil. ALE! Máme kamoša google na ktorom som si prečítala,že je to americká značka, ktorú založila pred viac ako 50 rokmi žena s menom Mary Kay Ash. Táto kozmetika ma nikdy nijakým spôsobom nezaujímala, ale kedže moja kamarátka je práve Mary Kay poradkyňa a ponúkla mi či by som si nechcela vybrať nejaké produkty a kedže ja som veľká milovníčka kozmetiky, neváhala som.




Doma mám štyri produkty na pleť a jeden z dekoratívnej kozmetiky. Ako som už na začiatku písala, zúčastnila som sa hodinky krásy a dozvedala som sa tam kopu vecí a na základe toho som si aj dva produkty zakúpila. Slečny tam veľmi zdôrazňovali to,že Mary Kay nie je katalógová značka a každá kúpa kozmetiky by mala byť prediskutovaná. 
Poďme sa pozrieť na zúbok tým produktom :)

Odličovač očí / Katalógová cena 22,50€


Na hodinke krásy ma líčili a kdeže som bola už predtým nalíčená, týmto produktom ma odličovali.
Už tam sa mi produkt páčil, preto hneď keď bola možnosť som si ho objednala. Je to dvojzložkový prípravok, ktorý je nemastný a neparfumovaný. To znamená,že by nemal obsahovať žiadne oleje, čo mi ide trošku proti sebe vzhľadom k tomu,že je odličovač dvojzložkový, a už na prvý pohľad vyzerá ako olejový, ale v skutočnosti naozaj nezanecháva mastné miesta. Je na citlivé oči a pleť, čo mi vyhovuje vzhľadom k tomu,že mám v poslednom čase dosť citlivé a začervenané očné okolie a tento produkt je veľmi šetrný, jemný a práve na tento problém výborný. Stačí naozaj malinké množstvo na tampónik, priložiť na pár sekúnd na oko a jemne zotrieť.



Nemám žiadne výhrady voči tomuto odličovaču, som s ním nad mieru spokojná. S určitosťou môžem napísať,že by som si tento produkt kúpila aj druhý krát, len si myslím,že by mu kľudne stačilo aj 10€.


Zmatňujúci krém / Katalógová cena 16,20€



Zatiaľ produkt z ktorého som najviac zmätená. Moja kozmetička ma upokojila,že nemám našťastie mastnú pleť, ale len zmiešanú. Inak by som sa asi zbláznila,pretože už teraz mám s ňou dosť starostí.  Produkt by sa mal nanášať na denný hydratačný krém, na miestá kde sa pleť najviac mastí, v mojom prípade teda na T-zónu, ktorá sa mi mastí počas dňa hlavne v uzavretých priestoroch. Použila som ho už pár krát, ale vždy mi spôsobil ten istý problém - šupinky na nose. Myslím si,že je to možno preto, lebo je zima a pleť by mala byť viac hydratovaná. Skúšala som ho aj používať s trošku hustejším krémom, ale ani to nepomohlo a šupinky sa mi na nose aj tak objavili.


 Potláčať lesk na pleti by mal až 8 hodín. V tomto teste u mňa neprešiel, kedže už po 4 hodinách som mala klasicky mastný noštek. Skúsim mu dať ešte šancu na jar, alebo inokedy. Každopádne za mňa zatiaľ žiadny zázrak.

Hydratačný gél / Katalógová cena 26€


Mary Kay ma prípravky na pleť rozdelené do viacerých kategórií. Ak som to správne pochopila rada TimeWise je skôr pre starší typ pleti, a rada Botanical Effects na mladistvejšiu pleť. Tento krém mi tak isto nanášali na hodinke krásy, a makeup bol po ňom veľmi prirodzený a hlavne sa nešupinkovatil s čím mám ja dosť veľký problém. Skrátka moja pleť je dosť problematická a je ťažko jej dať to čo chce. Ale tento krém mi zatiaľ vyhovuje zo všetkých krémov aké som kedy vyskúšala najviac a to som toho vyskúšala už naozaj dosť. Jeho konzistencia je gélová. Rýchlo sa vsakuje do pleti, ale naopak je hydratačný a dá mojej pleti presne to čo jej treba.


 Stačí naozaj malinké množstvo aby sa premastila celá tvár. Musím povedať,že súhlasí zatiaľ so všetkými moji makeupmi a na pleti mi nerobí počas dňa žiadnu šarapatu. Je to ďalší produkt s ktorým som veľmi ale naozaj veľmi spokojná. A som si 100% istá,že keď mi dôjde, kúpim si ďalšie balenie. Pri tomto typu produktu tej cene celkom rozumiem vzhľadom k tomu,že krémy majú naozaj rôzne a často krát aj o dosť väčšie ceny.


Minerálny púdrový makeup / Katalógová cena 18,40€


Predposledným produktom, ktorý mám doma a zároveň je to aj jeden jediný,ktorý mám z dekoratívnej kozmetiky je tento púdrový makeup. MK má celkom dosť širokú škálu dekoratívnej kozmetiky, či už tiene, rúže, mascary, ale pre mňa bohužiaľ nič zaujímavé..

O minerálných púdrových make-upoch som počula už dosť a väčšinou som dosť skeptická.Toto leto bolo však horúce, každý produkt na pleti sa rozlieval a v podstate nič nevydržalo. Predsa len som chcela niečo, aspoň na večer keď som niekam šla a už nebolo také teplo. Toto mi prišla ako celkom fajn alternatíva.


Na minerálných púdroch mi vadí ich nepraktickosť. Hocikedy sa vám môže rozsypať, aj keď ho zatvárate, potrebujete naň špeciálny štetec. Ja naň používam plochý štetec na púder a musím povedať, že aj keď to nie je ten originál od MK, nenecháva na pleti žiadne nerozotreté miesta. Samozrejme,že sa makeup musí dávať na suchú pleť, čo mi dosť vadí, lebo keď nanesiem krém, musím počkať kým je pleť suchá, čo naopak pri tekutých makeupoch nie je až taký problém. Ale to je maličkosť, hlavne v lete keď je všetko suché za 5 sekúnd..

Krycia schopnosť ani výdrž nie je nič extra, ale to sa dá chápať. Je to skrátka makeup, ktorý môžete použiť keď nemáte príliš problematickú pleť, alebo len potrebuje dať aspoň malú vrstvu produktu na pleť a ísť niekam len tak vybehnúť do obchodu a podob. Inak voči nemu nemám žiadne výhrady, je to celkom príjemná vecičky, ktorá neurazí, ale ani nenadchne.

Sérum na čistenie pórov / Katalógová cena 21,30€



Posledný produkt, ktorý mám najviac otestovaný.
Používala som ho pravidelne asi 2 mesiace, teraz ho používam už len občas. Prvou vecou, ktorú si treba uvedomiť, je to čo je vlastne upchatý pór. Žiadny produkt vám 100% nevyčistí upchatý pór. Pór je vlastne kanálik, ktorý je celý upchatý mazivom a vy keď naň použijete sérum, alebo hocičo čo má vyčistiť pór, v skutočnosti vyčistí len jeho povrch. Ak by mal vyčistiť celý pór,v produkte by myslím museli byť iné zložky. Túto vec som si aj ja uvedomila len nedávno a preto som produkt prestala používať pravidelne. Teraz ho používam už len keď si doma alebo u kozmetičky hĺbkovo čistím pleť, teda vytláčam póry. Vtedy je podľa mňa produkt najúčinnejší. V opačnom prípade robí iba prácu, ktorú som uviedla hore.


Používam ho teda hlavne na nose a okolo nosa, alebo ako prevenciu na miesta kde sa mi vyskytujú vyrážky. Nemôžem povedať, že je to nejaký veľký zázrak, mám doma produkty, ktoré dokážu iné veci a oveľa lepšie. Vadí mi na ňom aj tá čudná vôňa,ktorá je skôr zápach. Ale naopak, má zas veľmi praktické balenie (milujem pumpičkové veci :)

Za mňa teda kozmetika Mary Kay ÁNO! 
Má celkom zaujímavé produkty hlavne čo sa týka v starostlivosti o pleť. Pri tej dekoratívnej kozmetike to tak neviem posúdiť vzhľadom k tomu,že mám len jeden produkt. Jediné čo mi trošku vadí a myslím,že má s tým problém aj veľa iných žien je cena kozmetiky.Niektorým produktom by skutočne neuškodili trošku poľaviť na cenách.

Dúfam,že bola pre vás táto recenzia prínosná a aspoň s niečím som možno niekomu poradila.
Tak aké máte vy skúsenosti s touto kozmetikou? 

You Might Also Like

10 Lovely reactions

  1. Fajn recenzia, páči sa mi že aj keď si si niektoré produkty mohla vybrať a tvoja kamarátka tam pracuje, nesnažíš sa ich produkty za každú cenu vychvalovať ale píšeš o nich čo možno najobjektívnejšie. Len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zatím měla možnost jen vyzkoušet stíny a právě ten odličovač a s obojím jsem byla spokojená :) Zatím nemám v plánu objednávat další věci, ale třeba někdy jednou.. uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mňa naopak tiene ani celkovo dekoratívna kozmetika od tejto značky takmer vôbec neláka :) ..v budúcnosti uvidíš :))

      Vymazat
  3. Poslední dobou na Mary Kay slyším samou chválu. Nedávno mi kamarádka říkala, že má strašně problematickou pleť a utratila strašné peníze za make-upy a pak ji nějaká známá, která se tím zřejmě zabývá, doporučila make-up od Mary Kay a nemůže si ho vynachválit! Ten pudrový make-up by mě docela lákal! Také bych ráda vyzkoušela nějakou pěknou rtěnku :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  4. Od Mary Kay jsem ještě nic nezkoušela, teď teda jsem dostala v balíčku jako dárek jedny třpytivé linky, tak třeba otestuju. Tento typ recenze se mi hodně líbí, zaujal mě odličovač, ale je teda pekelně drahý. Celkově mi jejich kosmetika přijde hrozně předražená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne tak..tá predraženosť zbytočná odrádza asi veľa slečien :) kľudne by trebarz aj odličovaču stačilo tých 10€ :)

      Vymazat
  5. Mary Kay kosmetiku jsme doma měli celá rodinka a myslím, že je to dobrá kosmetika, jen za mě zbytečně předražená.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook